een soort kaartverkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkjan111

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2011
Berichten
221
hallo helpmijers
ik wil een soort programma voor op mijn windows laptop
het moet als volgt werken...
een kaartverkoop
ik wil bepaalde prijzen in een systeem, als iemand een kaartje wil kopen dat ik op een knop kan klikken en dat dan een prijs in beeld komt, ik wil ook dat ik bepaalde familie korting kan geven

onduidelijk? laat reactie achter,
dus weet iemand hoe ik zo'n programma kan maken?
laat link of brschrijving achter

alvast bedankt
 
Moeten de betalingen ook via dat programma lopen?

Je zou het kunnen doen in VB.NET.
 
nou... de betalingen moeten via programma, zou je een link kunnen geven waar ik prog. kan downloaden?
 
VB.NET is een programmeertaal ;)
 
nou is het mogelijk een uitleg ervan te krijgen? ik ben niet zo goed in die dingen (programeren) overige pc dingen wel
 
ik denk dat het moeilijk word het zelf te programmeren, zijn er niet ook programmas waarmee ik dat kan doen? ik zal met de link proberen maar toch liever een programma plz.
bedankt voor reageren,
weet je ook hoe je een habbo retro r63 maakt / heb je een werkende link met WERKENDE tut?
plaats ook maar hier
EN MODERATORS.. HABBO RETROS ZIJN NIET ILLEGAAL / VERBODEN!
SUELAKE DOET ER NIKS AAN!
 
1. habbo retro maken opzoeken al een ha
lf jaar en nog niets gevonden :(
2. zou jij misschien zo'n programma (kaartverkoop) voor mij kunnen maken?
3. mocht dat niet gaan dan probeer ik het zelf
en alweer bedankt

gelijk nog een vraag: mijn msn is gehackt... maar daar loopt mijn xbox live account op, een mogelijkheid om mijn msn terug te winnen / hacken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
henkjan111 zei:
2. zou jij misschien zo'n programma (kaartverkoop) voor mij kunnen maken?

Dat lijkt mij iets te veel werk. Probeer zelf eerst iets te maken en vraag dan in het VB.NET forum iets, als je problemen hebt.

henkjan111 zei:
gelijk nog een vraag: mijn msn is gehackt... maar daar loopt mijn xbox live account op, een mogelijkheid om mijn msn terug te winnen / hacken

Daar moet je ff een ander topic over starten ;)
 
VB.NET is wel degelijk een programmeertaal. Visual Studio, waar jij op doelt, is een IDE (Integrated Development Environment), ofwel een ontwikkelomgeving.

Dát is het programma, VB.NET is de programmeertaal.
 
ow maar ik moet dus in dat programma: microsoft visual basic ''VB.NET'' als programmeer taal gebruiken? zo ja ---> waar, wat moet ik openen?
zo nee, waar moet ik die programmeer tal wel gebruiken?
 
bedankt man ik snap het een beetje maar met je link snap ik het helemaal, gwn de stappen volgen
 
Met een event-handler:

[CPP]Private Sub Button1_Click() Handles Button1.Click()
''// Jouw code
End Sub[/CPP]
 
zou je in het kort kunnen uitleggen hoe het moet en waar ik die code moet invoegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan