helaas kan ik niet met je samen een game maken, ben nml druk bezig met een nieuwe sp-mod voor Half Life2 ep2, mocht je geinteresseert zijn hierin
dan moet je even op Moddb kijken;
http://www.moddb.com/mods/rooftop-retreat
punt is niet alleen dat ik hier mee bezig ben, ook is het zo dat ik first person shooter games en of mods maak,
en Maplestory is geen fpshooter, dus helaas.
in het begin is het ook erg frustreren om te moeten leren, alles gaat fout en niets lijkt ooit te willen lukken.
maar geloof me, dit is slechts het begin. na enkele uren ploeteren zul je zien dat dingen gaan lukken, en dan snap
je ook wat je eerst fout deed, en die fout maak je dan niet meer. en dan begin je er echt lol in te krijgen, want
het is echt een ontzettende kick om een game te spelen die je zelf hebt gemaakt, en daarbij komt dat je m dan
op het net kunt zetten, en dan gaan duizenden zo niet honderd duizenden mensen hem spelen, en als je mazzel
hebt dan krijg je net als ik zelfs een kleine fanclub!!
dus, gewoon doorgaan, goed tutorials lezen en video tuts kijken, en je zult zien dat het dan opeens gaat lukken.
het is net als met fietsen, in het begin dacht je dat je dat nooit zou leren, je bleef maar vallen. tot het opeens
een beetje lukte, en toen nog een beetje beter ging. en nu fiets je gewoon rond.
niet opgeven hoor, het is echt gaaf om games te maken!!
succes ermee,
leon