een spel waarbij je je eigen wapen kan tekenen help

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronold

Banned
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
415
Bestaat er een spel waarbij je je eigen wapen kan tekenen en dat je daarmee kan vechten enz of 1 schiet wapen of zwaard enz enz of dat je alleen het poptje zelf kan tekenen en daarmee veder spelen

:eek: mvg ron
 
vrees dat er niet zo'n spel bestaat, ik ken het niet in ieder geval.

wat het meest dichtbij komt, bij wapens zelf maken in game, is een game waarbij je wel je wapens kan upgraden. maar dit zijn dat altijs slechts enkele opties die je wel of niet kan toevoegen, (neem een scope op je wapen, of een geluids demper).

en zelf de NPC's (poppetjes) maken, dat wordt nog moeilijker. punt is nml dat wanneer je zelf je poppetje zou kunnen maken, dan zit je nog met de animaties ervan, het lopen, springen, etc. die zou je dan ook zelf moeten invoeren.

misschien dat er wel heel simpele spelletjes bestaan waarin dit kan, denk aan oude DOS games, dat soort spul. maar kan me niet voorstellen dat dit mogelijk is met een game die eruit ziet als de games van tegenwoordig.

toch, het idee is wel leuk.
misschien anders zelf een spel maken, of een mod, dan kun je wel dit alles doen, en nog veel meer, en echt moeijlijk is het niet. voor modden (een bestaande game nemen en daarin allerlei dingen veranderen, e kan zelfs total Convertions maken, dan verander je echt alles in een game zodat de game er helemaal niet meer uitziet als t origineel).

succes in ieder geval,

leon
 
Er is een DS game waar je je eigen poppetje kan tekenen! en er mee spelen. alleen weet niet hoe deze spel heet. en nooit gespeeld ;)
 
Bedankt voor jullie reactie's!
dat nintendo ds spel ken ik maar het moet op de pc :p
en MOD games wat is dat precies kunnen jullie er meer over vertellen?:)
 
een mod (modification) is wanneer je een bestaande game neemt en met alles wat in die game zit zelf levels of een nieuw spel gaat maken. normaal heet dat een mappack, maar het wordt een Mod wanneer je dan dingen erin verandert, dus zelf geluiden, modellen, etc toevoegt.

je kan dus voor iedere game die er is meestal een editor downloaden, daarmee kun je dan zelf nieuwe levels maken die dan weer gespeelt kunnen worden door iedereen. dit alles is gratis, maar je kunt er ook geen geld voor vragen wanneer je wat gemaakt hebt.

hoop dat t zo een beetje duidelijk is,

leon
 
Bedankt! heb je een 1 link van zo editor en een leuke fps online game?
 
Je kunt Soldat eens proberen, is een gratis 2d shooter.

Die gebruikt BMP voor alle plaatjes, dus je kunt die gewoon openen en wat anders tekenen en dan gebruikt ie dat ingame.

http://www.soldat.pl/en/downloads
 
ken deze game Soldat niet, maar ziet er leuk uit en het zal minder moeilijk zijn om mee te starten waarschijnlijk.

succes

leon
 
Ok XD 't is niet heel erg leuk :p! je moet maar is proberen .. en ik hou niet zo van 2d? heb je 3d? games? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan