Een tabel invoegen zonder ontwerp.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne108

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2011
Ik heb een probleem met een tabel invoegen. Ik wil een gewone tabel invoegen zonder toeters en bellen. Nu heb ik kennelijk iets ingetoetst en krijg ik een tabel met een ontwerp en dit wil ik helemaal niet. Dus hoe krijg ik mijn klassieke tabel terug? Wie o wie helpt mij uit de brand?! Ben u bij voorbaat zeer dankbaar!!!:)

Tabel invoegen.jpg

Is het zo zichtbaar ?

Als je getoond menu in de linkerbovenkant (eerste blokje links) aanklikt met je cursor (rechtermuisknop ingedrukt houden ) en naar beneden en rechts sleept, kun je een tabel maken met zoveel kolommen en rijen als je nodig hebt.
Staat je tabel, kun je de afzonderlijke lijnen bewerken met behulp van je cursor.
Ook hier, op de lijn met je rechtermuisknop en slepen maar.

Laatst bewerkt:
Het bestand van Coenraad voor tabel in word kan ik niet openen.

Beste Coenraad,

Ik kan wel inloggen om de berichten te lezen, maar als ik je bestand wil openen (dit kan kennelijk alleen met een inlognaam/wachtwoord) dan herkent het systeem mijn inlog niet...en daarna heb ik mijn wachtwoord laten resetten en hetzelfde gebeurt. Mijn vraag is of je het ook gewoon in het kader van de tekst kan plaatsen, dan kan ik het lezen...dat zou heel prettig zijn.:D.... Bedankt voor je hulp!

Groeten van Daphne

Je zou de bijlage toch moeten kunnen openen.
Zelfs als je niet ingelogd bent.

Bijlagen

• Tabel invoegen.jpg
    Tabel invoegen.jpg
    83,5 KB · Weergaven: 45
Kan toch niet inloggen

Het zelfde probleem als voorheen: bestand aangeklikt, voor dit bestand moet u ingelogd zijn, ik log in en dan wordt er vertelt dat mijn account niet bestaat....maargoed, laat maar, ik los het wel op. Nog bedankt voor de moeite in ieder geval. Groeten van Daphne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan