Een tweede IE laat de boel vriezen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

CiCi

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2002
Berichten
419
Hi Hi... ik heb een nogal frustrerende probleem... Elke keer als ik op een link klik of als ik een tweede Explorer open blijft IE helemaal vast zitten, (zelfs bij een popup bij een site!!!) dan kom ik er alleen vanaf door ctrl+alt+del te gebruiken...... :(
Waar kan dit aan liggen? En.. nee ik heb geen updates gedaan waar het aan zou kunnen liggen.. Heb ook een her-install gedaan enz... Nix hielp..

Wie weet raad..?

Groetjes,
©i©i
 
Probeer dit eens:
Sluit Internet Explorer af.

Ga naar Start > uitvoeren, en typ (of knip en plak) het volgende, gevolgd door 'OK

regsvr32 urlmon.dll

Je hoort een berichtje te krijgen dat het registreren van de dll geslaagd is.

Als dat niet helpt: Configuratiescherm > Software > IE > Repareren

Groetjes,

Pieter
 
Re: Gelukt!!! :D
't Gaat wel lekker zo... :p
Nogmaals hartelijk dank Pieter! :thumb:

Groetjes,
©i©i
 
Eh... nee.. toch niet helemaal opgelost... :rolleyes: Het linken lukt wel, maar nu veroorzaakt ie steeds fouten... in -»
» <onbekend> «- [edit] het woord 'onbekend' zou hier dus tussen pijltjes moeten staan wat niet wordt afgebeeld... :confused: [/edit]
» SHLWAPI.DLL
» URLMON.DLL

Groetjes,
©i©i
 
Laatst bewerkt:
Nu kom ik er weer achter dat de derde IE de boosdoener wordt.......... :eek: :confused: :mad:
 
Bedankt Bennie! :thumb: Tot nu toe lijkt het geholpen te hebben....... :)

Groetjes,
©i©i
 
Grrr... :mad:
Daar gaan we weer.. Surfen gaat zo niet!!! Helluppp..! :(
 
Welke Windows en welke versie van IE heb je?

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Proxy
Geeft Windowsupdate nog bepaalde updates aan?
Nope...

'k Denk dat ik het er voorlopig maar mee moet doen......tot ik zin heb om te formatteren... :)

Met dank voor alle reactie's,
©i©i
 
Nope... geen verschil merkbaar... :( 'k Snap het niet, hoe kan IE me dit opeens aandoen? :(
 
Ik heb het zelfde probleem en heb geen directe oplossing, wel heb ik netscape navigator gedownload en geinstalleerd en dat werkt wel het is eerst een beetje wennen maar dan gaat het wel.
 
@Aatalex » Klopt, had ik ook al aan gedacht, maar ik snap nix van de nieuwste versie.. :confused:

@Bennie » Nope, ook geen Spyware...
Bedankt voor de alle moeite, maar ik denk niet dat het zal lukken.. 't Zit blijkbaar in het systeem (de fout bedoel ik..) ,anders zou het her-install enz. geholpen hebben... :)

Groetjes,
©i©i
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan