Een userform toevoegen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bokx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bokx

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2009
Beste forumgebruikers,

Ik heb een vraag over het toevoegen van een userform.
In het bijgevoegde bestand, wat een stukje is van het geheel, staat oorspronkelijk al een userform en die werkt prima.
Nu is tijdens het actief gebruiken van het bestand gebleken dat eenzelfde userform voor een ander in te vullen gegeven het werk makelijker zou maken.
Ik dien er wel bij te vermelden dat het origineel niet door mij gemaakt is dus het hoe/wat/waarom van wat er in staat weet ik ook niet.
Ik heb geprobeerd om aan de hand van het userform dat wel werkt een tweede erbij te maken, echter kom ik hier niet aan uit.

In het bijgevoegde bestandje wordt een en ander (hopelijk) verduidelijkt.

Alvast bedankt,

Bokx

Bijlagen

Een kleine vraag. Waarom 7 inputboxen + 7 variabelen ipv 1 userform waarop alles ingevuld wordt en dan alles in 1 keer afgehandeld wordt ?
En over welk userform heb je het dat je wil bijmaken ?

Beste,

Zoals ik al aangaf, is dit bestandje zo gemaakt door het hoofdkantoor. Aangezien ik geen prof ben in VBA, maar de basis net onder de knie heb, ben ik in dit bestandje aan de slag gegaan. Ik snap jouw opmerking volledig, als ik het kon zou ik ook alles in één userform stoppen.

Het gaat om userform 2, als het goed is werkt hij wel, maar krijg ik hem er niet tussen.

Groet,
Bokx

Hallo,

Hier een voorbeeld van wat Warme Bakkertje bedoeld. Is me alleen niet duidelijk wat er nog ingevuld moet worden via het nieuwe userform. Als dat alleen de code is dan kan dat ook via gegevens validatie, zoals in de cel D4.

Bijlagen

Opgelost

Rudi, hulde.

Dit is precies wat ik in gedachte had!
Grappig hoe een kleine aanpassing, volgens mij, kan zorgen dat het weer helemaal werkt.
Of heb je veel aanpassingen gedaan?

Super bedankt,

Bokx

Bokx,

Ik denk dat je zo blij was dat het naar behoren werkt, dat je vergat om de vraag als opgelost te zetten. :D

Hoornvan,

Ik dacht dat er dan niet meer gereageerd kon worden op de vraag of het veel werk was om het geheel te laten werken.
Dus vandaar dat ik mijn vraag op onbeantwoord heb laten staan.

Ben ik goed gaan kijken, zie ik dat het nog wel mogelijk is om te reageren.

Dus bij deze: opgelost.

Groeten

Bokx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan