Een nogal vaag probleem. Het ene moment gebruik ik internet en werkt alles fantastisch, dan ineens komt er een icoontje met "een van de LAN kabels is niet aangesloten" in mijn windows balk te staan voor maar 1 seconde, wanneer deze daarna gelijk weer weg gaat.
Het probleem is dit ik die ene seconden niet kan internetten. Nou lijkt dat geen probleem zou je zeggen, maar die ene seconde banned en schopt mij dus uit elk internet spel omdat de verbinding heel kort is verbroken. (Nog al lastig als je some elke 10 minutes World of Warcraft moet afzetten en opnieuw moet opstarten).
Ik zit bij Multikabel / Quicknet. Daar had ik contact mee opgenomen maar het enigste wat ik kreeg was een ontzettend cliché-achtig antwoord van "Wij weten het niet, probeer een internet wizzard for multikabel te downloaden". Deze leest natuurlijk mijn internet en zegt dat deze fantastisch werkt. Nogal logisch want die disconnection duurt maar een enkele seconde en die merkt hij nou net niet op.
Is iemand bekent met dit probleem, heeft iemand zoiets al eerder opgelost of weet iemand wat er mogelijk mis kan zijn? Hulp is erg welkom, aan mijn ISP heb ik dus weinig gehad tot nu toe.
Alvast heel erg bedankt.
- Joost.
Het probleem is dit ik die ene seconden niet kan internetten. Nou lijkt dat geen probleem zou je zeggen, maar die ene seconde banned en schopt mij dus uit elk internet spel omdat de verbinding heel kort is verbroken. (Nog al lastig als je some elke 10 minutes World of Warcraft moet afzetten en opnieuw moet opstarten).
Ik zit bij Multikabel / Quicknet. Daar had ik contact mee opgenomen maar het enigste wat ik kreeg was een ontzettend cliché-achtig antwoord van "Wij weten het niet, probeer een internet wizzard for multikabel te downloaden". Deze leest natuurlijk mijn internet en zegt dat deze fantastisch werkt. Nogal logisch want die disconnection duurt maar een enkele seconde en die merkt hij nou net niet op.
Is iemand bekent met dit probleem, heeft iemand zoiets al eerder opgelost of weet iemand wat er mogelijk mis kan zijn? Hulp is erg welkom, aan mijn ISP heb ik dus weinig gehad tot nu toe.
Alvast heel erg bedankt.
- Joost.
Laatst bewerkt: