een van de netwerk kabels is niet aangesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Mits je spreekt van nieuwe aankoop , dan zou ik toch de garantie inroepen hoor .

Indien er later , buiten garantie , nog problemen zijn , is het nog vroeg genoeg om te "M.C. gyveren "

Onboard of losse kaart , het dient te werken ......

Peter
 
Ik wil er toch nog even op terug komen...........

Het wordt steeds gekker, als ik het 10 Mbps kaartje eruit haal en daarvoor in de plaats een 10/100 of 100 Mbps kaartje plaats krijg ik de zelfde melding weer n.l. "één van de netwerkkabels is niet aangesloten".
Deze melding komt dan om de ongeveer 5 sec.
Deze keer heb ik verschillende kaartjes geprobeerd.
Andere computers op het netwerk werken wel op een 100 Mbps kaartje zonder problemen.

even samen gevat:

10 Mbps kaartje dat ik bij de installatie van @home heb gekregen werkt probleemloos.
10/100 Mbps onboard geeft problemen.
10/100 Mbps kaartje, welke een collega bij het @home installatie heeft gekregen geeft ook dit probleem op mijn pc.
Nieuw 100 Mbps Q-tec kaartje idem.

Ook heb ik al verschillende pci sleuven geprobeerd met het zelfde resultaat.

Wat kan dit zijn ????? :confused:

Netwerk configuratie:

3x PC met Win-XP, Edimax BR-6104 router met de nieuwste firmware(v0.59aWD), Motorola SB4200E Cable modem.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan