• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

een variabele verwijzing

Status
Niet open voor verdere reacties.

universe

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
ik heb deze verwijzing in een cel staan zodat hier de tekst in komt te staan zonder dat het andere bestand open hoeft te staan.

Code:
=+'G:\Project\AuditTeam\Audit_Intern\Auditrapport\2007\[2007-5 GMP Feed.xls]III Observaties'!C12

nu moet dit gedeelte
Code:
[2007-5 GMP Feed.xls]
variabel worden zodat
Code:
2007-5 GMP Feed
gewoon door middel van een verwijzing uit een cel overgenomen kan worden.

ik had eerst een verwijzing met indirect erin, maar dan komt het er niet te staan zonder dat het andere bestand open staat. en dat moet dus wel het geval zijn.
Dus ik ben naar een code die er dus zoiets uit zou zien:
Code:
=+'G:\Project\AuditTeam\Audit_Intern\Auditrapport\2007\["&A2&".xls]III Observaties'!C12

wie kan me verder helpen?:o

alvast bedankt voor gedane moeite:)

De enige manier (zonder VBA dan) is met INDIRECT, maar dan moet het bestand geopend zijn. Kan niet anders.

Beste,

Hier ben ik ook al eens tegenaan gelopen.
Zie helpfile bij functie INDIRECT:

Opmerking

• Als verw_tekst naar een andere werkmap (een externe verwijzing) verwijst, moet deze werkmap open zijn. Als de bronwerkmap niet geopend is, geeft INDIRECT de foutwaarde #VERW! als resultaat.

Groeten,
Richard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan