Een videokaart voor Diablo 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Konohasappy

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2012
Berichten
15
Hallo,
Ik heb een Fujitsu Siemens Li 3426 en ik ben van plan daar games op te gaan spelen.
Mijn videokaart die er momenteel inzit (Nvidia GeForce G100) is nogal slecht om de spellen af te spelen.
Ik heb het over spellen zoals Battlefield 3, Skyrim, of Diablo 3.
Mijn vraag is dus, welke videokaart is geschikt en kan in mijn pc?
Ik ben trouwens alleen van plan mijn videokaart te vervangen en niets anders als dat mogelijk is.
Het budget voor de videokaart dat ik in mijn hoofd heb is maximaal 120 euro.

Mvg,

Saif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Niet rot bedoeld maar ik denk dat je systeem zo zwak is dat je niet alleen je videokaart moet vervangen maar ook de processor en de voeding zal ook de huidige videokaart niet trekken dus is in mijn ogen een geheel nieuw systeem een betere optie nog even door sparen;)
 
Ja, daar vreesde ik al voor.
Maar is het misschien mogelijk om deze videokaart in mn pc te werken? De: MSI N550GTX Ti-M2D1GD5 /OC
Die is namelijk niet zo duur.
 
Hoi,

Zal je even op je voeding moeten kijken hoeveel watt deze levert.
 
Op dit forum dus hetzelfde advies als wat op Hardware.info wordt gegeven aan je:)
 
Mijn voeding kan tot 250 Watt aan :(
Dat is niet genoeg voor die videokaart toch?
 
Nu wil ik dus een nieuwe voeding kopen, nu dat nodig blijkt te zijn.
Welke voeding raden jullie mij aan? Ik zou het natuurlijk zo goedkoop mogelijk willen hebben.
 
@frank ja ik kwam deze topic ook al tegen daaro xD

je bent er niet met alleen een voeding je zult ook je processor moeten vervangen de oude pentium D E5300 die je nu hebt voldoet gewoon niet voor de games van nu...
 
Kan de MSI N550GTX Ti-M2D1GD5 /OC Diablo 3 op de hoogste resolutie aan?

Hallo,
Ik ben van plan de MSI N550GTX Ti-M2D1GD5 /OC videokaart te gaan kopen.
Nu is mijn vraag: Op welke resolutie kan deze videokaart Diablo 3 afspelen. Kan dat misschien op de hoogste resolutie?

Alvast bedankt voor het antwoorden,


Konohasappy
 
Er liep nog een topic van je over een videokaart waarin jezelf niet meer reageerd. Je nieuwe vraag past hier prima bij en aldus beide topics samengevoegd.;)
 
Nieuwe kaart voor Diablo3

Ik wil Diablo ook wat beter kunnen draaien op mijn pc, momenteel moet ik alles op de laagste resolutie zetten om Diablo 3 zonder lag af te willen spelen.
Ik ben dus van plan een nieuwe videokaart te halen, dit is degene die ik in gedachten heb om te halen : http://tweakers.net/pricewatch/283302/msi-n550gtx-ti-m2d1gd5-oc.html
Nu is mijn vraag, als ik die videokaart in mn computer heb gedaan, op welke resolutie kan ik Diablo 3 dan spelen? Kan ik met deze videokaart Diablo op de hoogste resolutie spelen?

Thanks in advance for answering :D
 
Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven. Inbreken/meeliften in andermans topic is niet toegestaan.

Succes met je vraag.
 
In plaats van de GTX550Ti kan je beter een HD6850 halen. Deze is sneller en bijna even duur.
 
@frankwannet Sorry, dat wist ik niet :(

@Paranoid,
Hoe weet ik of die videokaart ook in mijn PC past?
 
kun je wat meer informatie over je systeem geven?

wat voor moederbord heb je?
hoeveel vermogen kan je voeding geven?
welke processor heb je?
hoeveel werkgeheugen zit in in je computer?

de hd6850 gebruikt dezelfde interface, dus als deze niet past past je GTX550Ti ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan