eefjek1986
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 sep 2012
Hallo allemaal,
ik heb jullie forum via vrienden gevonden, en ik zou nu ook graag van jullie hulp gebruik willen maken.
Het gaat om het volgende:
Ik heb (op mijn werk) een bestand met (klant)gegevens, het blad waar alles in staat is in 2 stukken opgedeeld.
1) In kolom A1 t/m D50 staan de NAW gegevens in E1 t/m F50 en H1 t/m I50 (dit kunnen meer kolommen worden) staan de bestellingen (j/n).
2) In het stuk A75 t/m (nu nog) I150 staat wat er besteld is.
Nu willen wij deze gebieden apart? Printen.
1) Eerst de NAW gegevens (op een blad) en dan een blad, of meer bladen, met de bestelling(en)
2) Uit het 2de stuk gegevens uit afzonderlijke kolommen.
Mijn collega`s zeggen dat dit met aparte? Knoppen en een Macro kan? Alleen niemand weet hoe!?
Wellicht weet iemand van jullie hoe wij dit kunnen oplossen.
Op voorhand veel dank.
Groetjes,
Eefje
ik heb jullie forum via vrienden gevonden, en ik zou nu ook graag van jullie hulp gebruik willen maken.
Het gaat om het volgende:
Ik heb (op mijn werk) een bestand met (klant)gegevens, het blad waar alles in staat is in 2 stukken opgedeeld.
1) In kolom A1 t/m D50 staan de NAW gegevens in E1 t/m F50 en H1 t/m I50 (dit kunnen meer kolommen worden) staan de bestellingen (j/n).
2) In het stuk A75 t/m (nu nog) I150 staat wat er besteld is.
Nu willen wij deze gebieden apart? Printen.
1) Eerst de NAW gegevens (op een blad) en dan een blad, of meer bladen, met de bestelling(en)
2) Uit het 2de stuk gegevens uit afzonderlijke kolommen.
Mijn collega`s zeggen dat dit met aparte? Knoppen en een Macro kan? Alleen niemand weet hoe!?
Wellicht weet iemand van jullie hoe wij dit kunnen oplossen.
Op voorhand veel dank.
Groetjes,
Eefje