Een vraag over deze site:.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

xweetok59

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
http://www.phpbb3.nl/, als je daar een forum maakt, is er dan een optie (als iemand het weet) dat als iemand voorbeeld op mijn Buy Now knop klikt, dat hij/zij moet gaan betalen, en dat hij daarna gelijk bijvoorbeeld de rang V.I.P krijgt? Of dat hij/zij op Buy Now klikt, en daarna betaalt, en daarna automatisch credits krijgt (die is maar een voorbeld, die ga ik niet doen, maar wel de eerste)? Of, ligt dat aan paypal? Maar ik denk dat niet.....

Ik ben niet ervaren met PHPBB3, of andere PHPBB versies.
Maar, HelpMij.nl gebruikt geen PHPBB3, maar vBulletin (moet je kopen)

@Wiejeben, het nut van die opmerking ontgaat me even, maargoed.

@xweetok59, volgens mij is er niet een standaard plugin die dat doet, maar wat je wel kunt (laten) doen, is een PHP-scriptje schrijven, waar mensen met iDeal / PayPal kunnen betalen en dat hun status in de database dan wordt aangepast. Voor iDeal heb je overigens wel een zakelijke rekening bij één van de grote banken nodig.

@Wiejeben, het nut van die opmerking ontgaat me even, maargoed.

@xweetok59, volgens mij is er niet een standaard plugin die dat doet, maar wat je wel kunt (laten) doen, is een PHP-scriptje schrijven, waar mensen met iDeal / PayPal kunnen betalen en dat hun status in de database dan wordt aangepast. Voor iDeal heb je overigens wel een zakelijke rekening bij één van de grote banken nodig.

Weet jij misschien hoe je bij google het kan vinden als iemand het zet?

Wat bedoel je? Als iemand zo'n script schrijft, hoe je dat dan kunt vinden? Geen idee

Waarschijnlijk moet je iemand inhuren om dat voor je te maken.

Weet je dan.....

Weet je dan of je daar, net als bij gratissforum ofzoiets een html pagina kan maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan