Een vraagje over een backup via cpanel

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb by

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Berichten
26
In ieder geval alvast bedankt dat je de moeite neemt om deze vraag even te lezen,
En als ik m verkeerd geplaatst heb sorry:eek:
Ik zit met een probleem en hoop dat er hier toevallig iemand is die me zou kunnen helpen.
Wij hebben een site van iemand overgenomen en wilden wat dingetje veranderen zodat het niet meer allemaal op naam van de vorige eigenaar zou staan en toen is er blijkbaar iets helemaal fout gegaan.
We waren ingelogd op cpanel en hebben toen hoogstwrschijnlijk perongeluk iets verwijderd in MYSQLdatabases.
Nu heb ik ergens in cpanel ook een backup gedownload en weer geupload maar ik denk dat daar toch iets helemaal mis gaat want zodra ik naar onze site ga krijg ik alleen dit in beeld: Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'hubert_main'@'localhost' (using password: YES) in /home/hubert/public_html/include.php on line 17
Could not connect to MySQL database, the server return the error: Access denied for user 'hubert_main'@'localhost' (using password: YES)
Is er hier mischien iemand die weet wat er verkeerd is gegaan en of belangrijker nog;) me kan vertellen hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt.
Groetjes Debby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan