een vraagje..

Status
Niet open voor verdere reacties.

winstony

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
Ik heb een compleet nieuw systeem met windows 2000 professional, office 2000 en nog een paar andere programma's erop geinstalleerd. En helemaal geconfigureerd (netwerk enz)

Nu heb ik nog een paar nieuwe systemen staan (helemaal leeg)

Ik wil die complete pc overzetten op de lege pc's

Mijn vraag is hoe kan ik dit het beste doen ??

b.v.d.

Zijn het identieke systemen?
Zo niet dan kun je de windows setup het beste bij elk systeem appart draaien.

Geplaatst door DarkZen
Zijn het identieke systemen?
Zo niet dan kun je de windows setup het beste bij elk systeem appart draaien.

ik denk dat je het beste een ghost image kan maken en het zo overzetten.

Toetje33, Ik heb wel eens een hdd met win2k er al op eens in een andere pc gezet en hij gaf tijdens het opstarten al een blauw scherm. Dat komt doordat de bestaande win2k installatie hele andere drivers etc gebruikt.

Daarna de schijf geformateerd en opnieuw geinstalleerd , toen was alles wel in orde

Geplaatst door DarkZen
Toetje33, Ik heb wel eens een hdd met win2k er al op eens in een andere pc gezet en hij gaf tijdens het opstarten al een blauw scherm. Dat komt doordat de bestaande win2k installatie hele andere drivers etc gebruikt.

Daarna de schijf geformateerd en opnieuw geinstalleerd , toen was alles wel in orde

ja je moet wel ffies de drivers allemaal uninstallen, maarja dat is ook zo'n werk om op al diue systemen dat te installeren.

Ja, je hebt gelijk. Dus dan zeg maar booten in de veilige modus en de system drivers in apparaatbeheer verwijderen en rebooten zeg maar?

Het zijn identieke systemen !!!!!!

En het moet uiteindelijk ook identieke geinstalleerde en geconfigureerde systemen worden...

Geplaatst door winstony
Het zijn identieke systemen !!!!!!

En het moet uiteindelijk ook identieke geinstalleerde en geconfigureerde systemen worden...

ja tuurlijk, dan gewoon met ghost doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan