een vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

hellmouth

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
hallo voor één van mijn eindexamens moet ik een eindwerk maken in c++ maar omdat ik deze programmeertaal nog nooit gehad heb kan iemand me hier helpen om dit te schrijven

- grootste gemene deler van twee getallen bepalen
- product van twee matrices
- nagaan of een gegeven getal priemgetal is
- inlezen van een “rij” gegevens (einde rij wordt aangegeven door een “speciaal” teken)
- bepalen van de som, het gemiddelde, het maximum, het minimum van een getallenrij
- nagaan of een bepaald gegeven voorkomt in een rij
- nagaan of een bepaald gegeven voorkomt in een gesorteerde rij
- binair zoeken in een lijst
- pagina per pagina zoeken in een telefoongids
- nagaan of een gegeven tekenrij een palindroom is
- oplossen van eerstegraadsvergelijkingen / tweedegraadsvergelijkingen
- oplossen van een stelsel lineaire vergelijkingen met de methode van Gauss

is hier iemand in staat om dit op te lossen ?

Snap ook niet wat ie wilt hoor, maar goed.
C++ is namelijk niet illegaal. Het is normaal als iemand vraagt om te helpen. Doet iedereen met php, css, html, javascripts, excel, waarom niet met C++?
De website heet toch helpmij.nl??

Laatst bewerkt:
Je had niet moeten zeggen dat het voor school is, want dan willen ze je niet helpen of mogen ze je niet helpen XD

jeps schoolwerk moet je zelf maken, ook moet je laten zien wat je al geprobeerd hebt zodat we daarop kunnen sturen en niet dat wij jouw spul maken

edit: je hebt gelijk regels zijn blijkbaar aangepast mja ik vond het goeie regels dus ik blijf erbij

Laatst bewerkt:
De website heet toch helpmij.nl??
Ja, behalve als je niet voldoet aan hetgeen in het linkje hieronder staat..........

Er is m.i. sinds 2005 op dit terrein n.l. niets veranderd: Klik

Kijk naar de sectie en kijk waar (hoe hoog) dit bericht staat, het lijkt mij onverkort van kracht.

Laatst bewerkt:
oooooooooooooooooooow haha..
hetzelfde als spieken en trouwens, je kan beter BETROUWBARE bronnen proberen. Je weet maar nooit of iemand zich verspreekt of iets anders bedoelt. Boeken, boeken, boeken jongen hhaa

Hellmouth,

Helpmij is er niet om voor jou je huiswerk/examens te maken.

Dat jij deze programmeertaal nog nooit gehad hebt en er toch examen in moet doen zul je zelf aan moeten geven op school.

Tenzij jij niet aangeeft wat je allemaal al zelf gedaan cq gevonden hebt blijft het topic dicht.

Vorderingen kun je mailen naar supermoderator@helpmij.nl en aan de hand daarvan kijken wij of het topic weer open kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan