Opium
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 dec 2003
Hey hallo iedereen, ik ben terug van weggeweest, voorheen had ik het account ZeroGameZ alleen deze had geen rechten meer om te posten
maargoed een nieuw account bij een nieuwe start is misschien wel zo goed. Ik ben al jarenlang bezig met van allerlei sites te bouwen, meestal maak ik ze niet helemaal af of ze houden het niet vol op internet. Hiervoor heb ik sites gehad met als info anime: www.animepollution.org / www.masenko.net / www.silveranime.net en nog een paar, verder nog wat sites met als onderwerp computer helpdesks en probleem oplos sites. De laatste jaren ben ik veel bezig met het bouwen van fora op bijvoorbeeld www.twistersoft.com alleen tsja dat is wel leuk alleen mensen zijn er niet meer zo in geïnterreseerd. Dus ik dacht mensen leuk ... ik ga eens wat nieuws proberen, een nieuwe site, een site die mensen boeien en die het waard is om echt te maken. Mijn intresses gaan uit naar bijvoorbeeld muziek, fora, films, games en meer van dit soort dingen. Alleen van alles heb je al zoveel, zoals game sites enzo. Ik heb wel gedacht aan een soort muziek site met beginnende dj's die kunnen dan hun eigen mixes opsturen en laten raten enzo. Maar daarvoor heb ik natuurlijk wel wat mensen nodig die met mij samen willen beginnen enzo ... verder leek een filmsite met reviews en previews ook erg leuk, helaas heb je hiervoor ook een aantal mensen nodig om alles up to date te houden. Al met al vraag ik om adviezen en misschien enige hulp. Waar zoeken jullie nou bijvoorbeeld naar op internet ... ? wat zouden jullie graag willen zien ... ? enz . enz.
In ieder geval alvast hartelijk dank,
Youri

In ieder geval alvast hartelijk dank,
Youri