Hallo,
Ik zit met een probleem en hoop dat jullie hier bij kunnen helpen.
Ik heb een document opgesteld in Word 2010 waarbij uitsluitend bepaalde velden mogen worden ingevuld alvorens deze geprint kan worden.
Denk hier bij aan Naam, datum, woonplaats etc. Dit heb ik gedaan middels de drop down list control en de plain text content control in het developer - controls menu.
Waar het bij mij mis gaat is het volgende:
Het document biedt op een gegeven moment een keuze aan, voor de eenvoud even een kort voorbeeld:
- Je kiest ervoor om van A naar B te gaan met de auto
- Je kiest ervoor om de bus te pakken en beseft dat dit een minder aangename rit zal zijn.
- Het vliegtuig heeft jou altijd al meer aangesproken
Het is dus de bedoeling dat de gebruiker er 1 van kan kiezen/selecteren waardoor de andere niet meer zichtbaar zijn.
Deze tekst staat dan in het document.
Weet iemand hoe dit te doen? Ik krijg niet veel text in een dropdown menu.
Thanks
Ik zit met een probleem en hoop dat jullie hier bij kunnen helpen.
Ik heb een document opgesteld in Word 2010 waarbij uitsluitend bepaalde velden mogen worden ingevuld alvorens deze geprint kan worden.
Denk hier bij aan Naam, datum, woonplaats etc. Dit heb ik gedaan middels de drop down list control en de plain text content control in het developer - controls menu.
Waar het bij mij mis gaat is het volgende:
Het document biedt op een gegeven moment een keuze aan, voor de eenvoud even een kort voorbeeld:
- Je kiest ervoor om van A naar B te gaan met de auto
- Je kiest ervoor om de bus te pakken en beseft dat dit een minder aangename rit zal zijn.
- Het vliegtuig heeft jou altijd al meer aangesproken
Het is dus de bedoeling dat de gebruiker er 1 van kan kiezen/selecteren waardoor de andere niet meer zichtbaar zijn.
Deze tekst staat dan in het document.
Weet iemand hoe dit te doen? Ik krijg niet veel text in een dropdown menu.
Thanks