• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Een zichzelf kopierend sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koelieman

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2015
Berichten
34
Beste forummers,
Ik vraag me af of het volgende mogelijk is en of jullie me daarbij kunnen helpen.
Ik werk als operator bij een nog niet zo'n groot bedrijf, en daarbij moet je dus dagelijks controlelijsten invullen. Elke dag worden er dus 2 bladen geprint die door 3 ploegen op 1 dag ingevuld worden. In totaal over deze 2 bladen zijn er 70 regels in te vullen. Dat levert een boel papier op als je ze nog moet bewaren.
Ik wil deze formulieren namaken op de computer, niet meer printen maar ingevuld opslaan als een soort archief.
Maar elke dag moet de lijst zichzelf kopiëren zodat je dus met een "schone" lijst begint.
Is dat mogelijk?

Bedankt voor het lezen en eventueel meedenken.
Groet, John.
 
Ben jij zelf één van de mensen die zo'n formulier moeten invullen?

Ben jij zelf ook één van de mensen die vervolgens met de ingevulde formulieren moeten werken (wat dat dan ook inhoudt)?

Ik vraag dat hierom:
er is een bestaand proces waar meerdere mensen bij betrokken zijn (hoeveel ploegenwerkers?)
zowel aan de "voorkant" (het invullen van de formulieren)
als aan de "achterkant" (degenen die iets met de resultaten moeten doen).

Jouw idee om de formulieren te digitaliseren kan best een goed idee zijn,
maar het is bijna nooit een goed idee om op eigen houtje in zo'n proces te gaan zitten rommelen.
 
Beste,
Als je die twee bladen kan posten dan maak ik wel iets voor u als je mij een beetje tijd geeft.Dit zijn van die projectjes die ik namelijk leuk vind.
Het is toch de bedoeling dat de ploegen de lijsten via pc invullen?
 
Hoi tecsman, bedankt voor je reactie.