Een zwaardere processor plaatsen op hetzelfde MB.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat weten of het gelukt is, want juist de activering zou het probleem kunnen worden bij een nieuwe installatie. Er is idd. weinig mis met een geheel verse Windows installatie, behalve als de activering niet meer wil, maar dan kun je voor een kleine € 100,-- altijd weer een licentie kopen. :evil:

29.99 voor win 10 home of pro ( oem )
INFO

Ik had even willen kijken op die pagina of er nog meer leuke dingen te zien waren, maar ik kreeg bij het aanklikken van je INFO linkje dit op mijn beeldscherm:

oem.jpg

oftewel, mijn waakhond begon te blaffen. Ik ben wel een beetje benieuwd of dit een false positive van mijn scanner is of dat ook anderen (anders dan de jean) iets ondervinden bij het aanklikken van de link.

Enne, Dukkel, bedankt voor de Microsoft info. :thumb:

Laatst bewerkt:
Avast houdt zich hier koest en blijkbaar is BitDefender inderdaad zowat de enige die op die link reageert.

ik ga bij die computer waar nu een Intel I5-4460 in zit ook nog een Samsung EVO 850 250Gb hardeschijf (SSD) in zetten.
Dus dat wordt dan wel opnieuw activeren.

Neen, dat wordt niet opnieuw activeren ... je vervangt immers enkel de interne harde schijf.

Ik had even willen kijken op die pagina of er nog meer leuke dingen te zien waren, maar ik kreeg bij het aanklikken van je INFO linkje dit op mijn beeldscherm:

Bekijk bijlage 285535

oftewel, mijn waakhond begon te blaffen. Ik ben wel een beetje benieuwd of dit een false positive van mijn scanner is of dat ook anderen (anders dan de jean) iets ondervinden bij het aanklikken van de link.

Enne, Dukkel, bedankt voor de Microsoft info. :thumb:

nod ==> geen reactie
mc afee ==> geen reactie
norton ==> geen reactie
sophos ==> geen reactie

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan