Eerst een probleem met grabit nou ook nog eens een keer met FTD. PFFF

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Ik had eerst probleem met grabit. Dat is nu opgelost. Maar nu heb ik weer eens een probleem Met FTD. volgens mij heeft het allemaal te maken met mijn hardeschijf waar eergisteren wat mis mee is. Want nu kloppen ongeveer alle snelkoppelingen in me pc niet meer omdat me harde schijf eerst (g) was maar nu (D).

Hoe dan ook als ik FTD op start krijg ik de volgende foutmelding. Ik zou zeggen kijk ernaar.



als ik daarna op ok druk krijg ik het volgende scherm.



Dat is dus het schermpje om in te loggen of indien het nodig is er een aan te maken.
Dat van die foutmelding is nogal duidelijk wat er aan de hand is. hij kan dat bestandje niet meer vinden. Dit is logsich want die had ik verwijderd. ik had namelijk me hele Grabit (ETC) map leeggegooid omdat de snelkoppelingen nog waren ingesteld op schijf (g). Ik was daarbij zo dom om ook de profiles map mee te nemen.

Hoe dan ook ik kan ook niet meer inloggen in ftd met me oude acc. weet iemand hoe ik dit op moet lossen of moet ik echt een ander acc aanmaken voor FTD.

AANPASSING.

Ik vergat er bij te zetten om verwarringen te voorkomen. Je moet niet raar opkijken dat je in de image profiles in me map ziet staan. want ik had ff me pc doorzocht en het terug in me mapje gezet in de hoop dat ie het dan weer zou doen. Niet het geval dus.


Nadat je FTD een tijdje gebruikt heb je namelijk nogal wat kudos en rating onder de ftd community. Die raak je niet graag kwijt op zon manier. Al bij voorbaat dank.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je ff FTD opnieuw moet installeren.
De snelkoppeling verwijst niet meer naar het juiste bestand.
Ben je evt. je loginnaam en password vergeten, die kan je terugvinden in C:\Program Files\FTDv3.7.3\profiles, en open het FTD bestandje met kladblok(notepad)
Wat betreft je rating en kudos, die staan op de server bij FTD


Mvg P
 
Laatst bewerkt:
dat opnieuw installe ga ik nog doen. MAAR WAT NU!!!!!!:shocked:

ik heb dat FTD.ftd geopend met kladblok en dit is wat er staat.

[Settings]
Profile=Outblastnl

Is er tegenwoordig geen password meer vereist:confused:
heel raar dus allemaal. trouwens ik weet me login info nog prima uit me hoofd. maar als ik kladblok zo zie begin ik me egt af te vragen wat er aan de hand is. Of hoort me pass er niet in te staan.

alvast bedankt voor komende antwoorden:thumb:
 
Omdat ik probleemhad met harde schijf niet lang geleden had ik ftd gekopieerd naar me andere schijf. waar hij eerst ook op stond. maar ik had eigenlijk moeten knippen. want toen had ik FTD uninstaal gedaan. alleen toenstond ftd nog op mijn andere schijf en daarom lukte het eerst niet gelijk.

Maar ik ben er dus achter gekomen dat het nog op me andere schijf stond en dat de snelkoppeling daar ook nog naar verwees. Dat is zon beetje het probleem. maar toen ik wist waar het aan lag heb ik ze van beide schijven afgegooid en opnieuw geinstalleerd.

NOgal een verhaal:thumb: het is dus opgelost. Tog bedankt voor de moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan