eerst headers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankflyer

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
202
Wie weet hoe ik in OE eerst alleen de headrs te zien krijg waarna ik kan kiezen welke mail ik wel of niet van de server afhaal.

groet Frank
 
Open OE/Beeld en klik op Indeling, aldaar uitvinken Voorbeeldvenster weergeven. In 't vervolg moet je dubbelklikken om een email te kunnen openen, tevens zie je direkt (alvorens te openen) of er een bijlage bijzit middels een paperclip. Of bedoel je dit niet?
 
ja dit bedoel ik, alleen kan je nu niet meer snel de e-mail zien, maar ja het een of het ander, nu zou het ook nog handig zijn als je kan zien hoeveel kb's / mb's het bericht is.
Maar ik heb al wat ik bedoelde,

bedankt !

gr. Frank
 
Qua kb's/mb's, rechtsklik op een (ongeopend) mailtje en dan op eigenschappen.
 
Toch niet goed,
Hallo, de oplossing met beeld en indeling is toch niet wat ik bedoel.
Het bericht wordt n.l. bij het openen van OE altijd in zijn geheel gedownload.
En dat is nou preciies wat ik niet wil.
Ik wil dus met mijn laptop mijn mail ophalen van tijd tot tijd, ik wil alleen de headers zien om zodoende te kunnen kiezen welke berichten ik wil binnenhalen, om zodoende te grootte bestanden (atachment's) op de server te laten.

gr. Frank
 
Mogelijk heeft je provider een webmail-functie, want wat jij wil in OE kan geloof ik niet maar weet dat niet zeker. Mijn ISP is Multikabel en daar kan ik eventueel ook mijn emails ophalen en ook kiezen welke wel en niet. https://webmail.multikabel.nl/ Heb daar echter nog nooit gebruik van gemaakt. Ook op www.webmail.nl kan je de emails ophalen. Kan zijn dat ook dit niet je bedoeling is. :confused:
 
Laatst bewerkt:
mail

Ik heb al een oplossing gevonden, Ik gebruik mailwasher, die laat eerst de headers zien en laat je de keuze welke wel en welke niet opgehaald worden.

bedankt voor het meedenken

gr. Frank
 
mail

@Gezina,
Bedankt voor jouw suggestie, dat programma is inderdaad wat ik bedoelde. Ik heb het al opgelost (zie mijn posting) maar ik ga ook e-mail remover proberen.

gr. Frank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan