eerst rom bios updaten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier kan ik uit opmaken dat je niet zo gecharmeerd bent van epox?
Ik moet helaas toegeven dat ik tot nu toe nog maar 2 systemen met epox bordje heb gehad,het meeste is toch msi,asus gigabyte,asrock en ook wel eens een aopen.
Dan ga ik het bij deze opgeven om het bord nog enigszins aan de gang te krijgen,of er moet nog iemand een verse invalshoek hebben waarvan ik het bestaan nog niet wist.
Je bent immers nooit te oud om te leren.

opgelost

De persoon waar de pc van is kwam met de medeling dat ie wel eens problemen met zijn bios heeft gehad.En jawel hij had een bios chip van 13,55 euro van de leverancier gekregen,maar omdat het systeem daarna goed werkte heeft ie deze nooit gebruikt.
Heb de bios chip erin gestopt en ja hoor hij startte al wat verder maar bleef toch hangen op (druk op f1 to load default settings.)En toen bleef ie toch weer hangen ,nu komt het :in het begin foutmelding op geheugen gehad,ik denk laat ik nog eens wat met het geheugen proberen,heb toen de module er in gedaan,die toen de een foutmelding veroorzaakte.
Althans volgens de digits op het moederbord.De module die er zeg maar als eerste origineel inzat eruit,en ja hoor de vlag kan uit hij doet het weer.
De module gaf toch geen foutmelding maar kan wellicht niet goed samen werken, met de andere module en geeft dus als ie er alleen in zit geen foutmelding.
Bij deze opgelost dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan