eerst Warez en nu Sex :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

iignoredit

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2002
ok ik heb een btje warez gedownload oude gamepjes enzo wolf 3d en worms 1 enzo maar wat gebeurt er nou ik zit te downloaden ineens krijg ik 1000en popups met spam en sex enzo en wat ik nu ook doe als ik in de adres balk bv www.helpmij.nl intik gaat hij vanzelf naar linkdeleted! maar als ik iets anders intik ook

wie kan mij hiervanaf helpen :( dit kan zo niet

vr groet iignoredit

(aangepast door iignoredit)

SORRY VOOR DIE LINK had ik niet bij naged8 heb m verwijdert :)

Laatst bewerkt:
Kun je die link naar die pr0n site ff aanpassen, want dat is nou niet een geschikte site voor helpmij bezoekers.

Verder zou ik even scannen met ad-aware op spyware, is te halen vanaf www.lavasoftusa.com

Ja, pas die link even aan, want hij doet het niet! :)

Controleer ook even bij je inbel instellingen of er geen dure nieuwe inbelverbinding er bin geplaatst is.
zo ja verwijder deze dan meteen

ik zou idd op spyware zoeken (met ad-aware) en zoeken naar zo'n verbinding...:thumb:

thanx 4 die regcleaner :) ad aware durf ik niet aan na de vorige keer (hele pc vern**kt) lag OOK aan kazaa btw :)

gah het nu proberen PS wat is dat hijackthis???

ps thanx 4 t idee van die inbelinstellingen uhmz ik weet niet hoe ik dat moet doen :$ ik heb CHELLO Cable :) lol maar toch bedankt voor de tip

Geplaatst door iignoredit
thanx 4 die regcleaner :) ad aware durf ik niet aan na de vorige keer (hele pc vern**kt) lag OOK aan kazaa btw :)

gah het nu proberen PS wat is dat hijackthis???

Als je mij eerst naar je hijackthis log laat kijken, vermindert de kans dat Adaware je internetverbinding verziekt aanzienlijk.

Groetjes,

Pieter

hmmz ik had ad aware al geprobeert (hopeloos) nu maar hopen dat t systeem t nie begeeft maar uhmz niks schijnt te helpen :(

ps die link doet het niet :( van dat hijackthis tooltje

(later toegevoegd)
heeej zo handig ik heb dat tooltje even op kazaa gedowned :) ik zag meteen al welke ik moest verwijderen thanx man nu is alles weer goed :D

Laatst bewerkt:
ps thanx 4 t idee van die inbelinstellingen uhmz ik weet niet hoe ik dat moet doen
Internet Explorer --> Extra --> Internet-opties --> Tabblad "Verbindingen"
in dat vak staan ze
geen probleem joh, en ad-aware vern**kt je pc ? hmm ik heb hier zelf een "niet-zo-snelle" pc thuis staan, en die lijkt dan ook ff alsof hij vastloopt. Maar laat hem (bij mij was het 3 kwartier :D (gelukkig is het niet mijn pc :D)) lopen, ook al laat hij op den duur zien dat het lijkt alsof hij niet meer bestanden scant, maar dan hoort hij wel klaar te zijn. echt ! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan