eerst: zooitje in pckast (opruimen) fdd doet 't, daarna (opgeruimd) fdd doet 't niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

diamondo

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2006
Hallo! ik zit met een probleempje! :confused:

ik was dus vandaag weer 'ns in mijn pc aant kijken, of er nog stof in zat. :p (pc aan)
maar toen zag ik dat er een zooitje van kabels in mijn pc was! :eek:
ik ging dus mijn pc in slaapstand zetten en alle kabels uit de floppy drive, harde schijf, cd/dvd speler "trekken", en alles een beetje "verstoppen" zodat je de kabels minder zag! :thumb:
ik sloot weer alles aan, alles goed, doe ik mijn pc aan, start de pc op, krijg ik de melding "floppy drive (nogwat) (40)" , ik druk op F1 om verder te gaan, kom ik bij de "herstel van windows uit slaapstand" scherm, balk vol, krijg ik de BSOD met titel "KERNEL_STACK_INPAGE_ERROR"!!! :shocked: :shocked:

nu heb ik mijn pc weer aan, met de floppydrive kabels eruit, en nu zegt ie in windows verkenner dat de floppydrive is aangesloten :evil: :shocked:

nu weet ik niet WAT ik moet doen om mijn floppydrive weer op gang te krijgen!

Diamondo25

(ben ook een beetje casemodder, dus die elendige, witte, lange, brede, kabels heb ik vervangen met andere (mooie) kabels (van €5 per stuk dus ik wil ze niet kwijt))

Mocht je ooit weer zo'n actie ondernemen zet je pc dan uit en trek de stekker uit het stopcontact en zet je pc niet in slaapstand....

Brand het lampje van je FDD ook? Kabel al eens omgedraaid? Oude kabel al weer geprobeerd?

@m@rio

de stekker heb ik er natuurlijk wel uitgehaald ;) (sorry, ben ik vergeten te melden :o )
en de pc is toch HELEMAAL uit als je hem in slaapstand zet? in iedergeval niet als je hem in standby zet!

maar de moederbord > Fdd kabel had ik nog gewoon in de moederbord zitten, dus die kon niet omgedraaid worden!

oude kabel kan ik niet meer vinden :mad:

het lampje doet het volgensmij niet (gaat pc overnieuw opstarten)

diamondo25

(alvast bedankt voor je hulp :thumb: :D )

Laatst bewerkt:
Hij Doet Het!!!

WHOOHOOE!!!

hij doet het weer!

kabels omgedraaid!

jhea!

thnx!:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Diamondo25

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan