Eerste Casemodje

Status
Niet open voor verdere reacties.

LAGGINGfool

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Yo mensen,

Dit is mijn huidige kast waar ik flink mee aan het expirimenteren ben geweest.
Allereerst een raam uit de zichtzijde van m'n kast gezaagd.
Daarna plexiglas (3mm) erachter geplaatst en met een alles lijm vastgezet (met schroefjes is het geen gezicht, maar das ieder voor zich).
Via het internet een CCFL caselights (30cm) setje gekocht, en deze erin geplaatst.

En hier een aantal foto's van het eindbeeld!!
Voorkant raam
Achterkant raam
Eindbeeld Case (zonder caselights)
Totale Eindbeeld

Laatst bewerkt:
Nu nog je kabels netjes opruimen, zo is het een aardig zooitje in je kast. Ziet wel netjes uit.

Nice! : ).

Kijk of je de kabeltjes nog een beetje kunt wegwerken :).

Nu nog je kabels netjes opruimen, zo is het een aardig zooitje in je kast. Ziet wel netjes uit.

helemaal met je eens, alleen ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen, en wat er allemaal te koop is om die kabels een beetje netjes te krijgen!! :thumb:

Ty-rips zijn erg handig om je kabels weg te werken.

Ik ga mijn hoofd er nog maar is diep over buigen, en mijn uiterste best gaan doen om ook die kabels een beetje netjes te krijgen, iig bedankt voor de tip :thumb: ik zal het meenemen!!

ik heb trouwens vorige week ook maar nieuwe CPU cooler gekocht, deze is een stuk stiller dan de oude "standaard" cooler!!

verder had ik nog een vraag, ik wil graag midden in het raam ten hoogte van mijn videokaart een FAN plaatsen, alleen ik kan wel wat tips gebruiken hoe ik dit moet aanpakken, mensen die me een tutorial kunnen bezorgen GRAAG!! :thumb:

greetz from still a newb Case modder :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan