eerste keer pc bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik zou niet de 300 km er voor gaan rijden zelf doe ik wel bij Alternate bestellen en gaat tot op heden steeds goed dus waarom bij Azerty niet.

Dan heb ik mijn beslissing genomen, en jouw advies om inderdaad voor die 12 euro beter de processor van Paranoid te nemen.

Hoi,

Succes met de aankoop en veel game plezier nu maar zeker in de toekomst met 5770:thumb:

En jullie ontzettend bedankt, wat een super forum, en ik houd jullie op de hoogte, want nu het in elkaar zetten nog!!

Bij Azerty is de verzending altijd goed ingepakt, maarja, TNT kan het altijd vertragen.

En geloof me, die 12 euro meer moet je echt voor gaan. Dat tientje is het meer dan waard, je krijgt een core meer. Veel games draaien op 3 cores beter dan op 2. Als je later gaat upgraden moet je die CPU dan weer verkopen. Met deze kan je nog wel een tijdje door.

Niet vergeten voor optimale prestaties in de BIOS onder Chipset Features (denk ik) het videogeheugen te verhogen met 512MB RAM. Zo hou je nog 3.5GB over (wat zat is) en je hebt meer gamingprestaties.

Verder veel succes met het in elkaar zetten!

Laatst bewerkt:
Dat is toch zoiets als shared geheugen ? ik dacht dat dat niets uitmaakte, en dat de videokaart automatisch wanneer het nodig is, meer geheugen uit je systeem haalt.

Shared geheugen ligt weer anders, bij deze kaart moet je het bij de BIOS aanpassen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan