eerste website

Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Ik heb 0,0 ervaring in het maken van websites en zou nu stilaan graag aan mijn eerste site beginnen. Het is meer een visitekaartje van mijn saxofoonkwartet waar wat gegevens , foto's, mp3'tjes,.. moeten opstaan. Ik heb webruimte bij mijn provider, maar mijn vraag is nu, is er een goed freeware programma waar ik eventueel mee aan de slag kan om mijn website proberen te ontwerpen?

Gratis HTML editor

Voor het maken van een webpagina kun je CoffeeCup Free HTML Editor 9.0 gebruiken.
Het kan zijn dat dit niet een hele 'schone' code is maar je kun je pagina er grafisch in maken.

Ik hoop dat je iets aan deze reactie hebt.

I12no

Bij strato kun je het eerste jaar voor €1 webhosting krijgen.
Je krijgt daar ook een domeinnaam bij en emailadressen
Dat is heel wat professioneler (en w.s. sneller) dan bij je provider.
Ze hebben een goede ondersteuning per email en een gratis 24/7 telefoonnummer.

Bovendien kun je met hun livepages aan de slag om een site te maken.

Ook heb je de mogelijkheid om voor € 9,- een software pakket te bestellen
daar zit o.a photoshop elements in (weliswaar versie 5) waar je heel goed je plaatjes mee kunt bewerken om ze op je site te gebuiken.
Ook zit er golive 9 bij. Daar kun je professionele sites mee maken, met goede code op de achtergrond, die aan alle webstandaarden voldoet. Dit is wel een wat lastig te leren programma
Namo webeditor zit er ook bij en is makkelijker
Het pakket is niet verplicht en je kunt natuurlijk ook de eerder genoemde (prima) programma's gebruiken.

Je hebt een maand opzegtermijn. Dus over 11 maanden besluit je dan of je door wil gaan met Strato en met welk pakket.

Het lijkt wel een reclame boodschap. Maar mij is het erg bevallen om zo met met website's en hosting kennis te maken.

mvg leo

Laatst bewerkt:
Als je de oplossing van leofact wil moet je wel opschieten:

Nou nee hoor..
In het contact wat ik met ze heb gehad zijn ze verder betrouwbaar.
Hier echter niet in. Het staat n.l. elke maand weer opnieuw in hun advertenties.:rolleyes:

vista humor:
Afsluiten" knop in het startmenu zetten.;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan