Beste Excell experts,
Ik heb een vraag. In mijn werk hebben wij onze klanten in routes onderverdeeld. Elke klant moet door een vertegenwoordiger om de X weken bezocht worden. Nu heb ik een Excel document waarin alle klantspecifieke informatie overzichtelijk staat gerangschikt. In dit overzicht wil ik nu de eerst volgende bezoekweek opnemen. Ik weet niet hoe dit moet en of dit wel kan. Bijgaand een Excell bestandje waaruit ik het eerstvolgend bezoekcontact wil halen.
Het is uiteindelijk de bedoeling dat ik enkel de frequentie en de eerste week wil invullen en dat vervolgens de rest vanzelf gaat. Misschien wel veel gevraagd van Excell maar ik heb mij al vaker verwonderd over wat er allemaal mogelijk is. Alleen weet ik het niet. Wie wel!?
Gr. Ronald
Ik heb een vraag. In mijn werk hebben wij onze klanten in routes onderverdeeld. Elke klant moet door een vertegenwoordiger om de X weken bezocht worden. Nu heb ik een Excel document waarin alle klantspecifieke informatie overzichtelijk staat gerangschikt. In dit overzicht wil ik nu de eerst volgende bezoekweek opnemen. Ik weet niet hoe dit moet en of dit wel kan. Bijgaand een Excell bestandje waaruit ik het eerstvolgend bezoekcontact wil halen.
Het is uiteindelijk de bedoeling dat ik enkel de frequentie en de eerste week wil invullen en dat vervolgens de rest vanzelf gaat. Misschien wel veel gevraagd van Excell maar ik heb mij al vaker verwonderd over wat er allemaal mogelijk is. Alleen weet ik het niet. Wie wel!?
Gr. Ronald