'Eerstvolgende uitzending' voor online radio automatisch bij laten werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxdemeern

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2011
Hallo,

Ik heb een online radiozender (ja ik heb een licentie) en ik wil daar een soort html ding op zetten van wat de eerstvolgende uitzending is, en dat die automatisch bijwerkt.

Bijv. Op zondag 15:00 draait dj Gerrit dat er dan staat op zondag om 13:00: eerstvolgende uitzending: Dj Gerrit 15:00, en als Gerrit dan geweest is, en op maandag draait dj Henk om 12:00, dat er dan automatisch staat: Eerstvolgende uitzending: Dj Henk 12:00.

Hoe doe ik dat? :confused:

Alvast bedankt

Hallo,
Als je wat meer informatie erover geeft?
- waar is jouw stream gehost? -- radionomy? Shoutcast?
- waarmee zend je uit? -- Sambc, etc etc

Ook is het erg moeilijk om te maken, om dit te kunnen doen heb je een achterdeschermen dj honk nodig, maar opzich kun je dit wel makkeljk via je uitzendprogramma doen.

Hallo,
Als je wat meer informatie erover geeft?
- waar is jouw stream gehost? -- radionomy? Shoutcast?
- waarmee zend je uit? -- Sambc, etc etc

Ook is het erg moeilijk om te maken, om dit te kunnen doen heb je een achterdeschermen dj honk nodig, maar opzich kun je dit wel makkeljk via je uitzendprogramma doen.
De host is Radionomy en ik zend uit met Virtual Dj omdat SAM BC niet werkt op mijn pc

hmm, Radionomy werkt niet echt met live uitzenden, en virtual dj gaat er niet samen mee. Je zou eventueel *ik weet de website niet meer :S* op google kunnen zoeken over een gratis host die met virtualdj uitzend :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan