Thommieneter
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 26 jul 2013
Hallo,
Ik ben met Acces een database aan het maken, waarmee je producten kan invoeren met de juiste waarde (kcal, vetten enz.).
Deze producten kan je d.m.v. een opzoekkolom toevoegen aan de desbetreffende dag.
Nou eet je niet elke dag het zelfde aantal producten. (Dat is het probleem
)
Ik wil dat je op elk moment van de dag, een product kan selecteren, dat word opgeslagen bij de juiste datum.
Dus als je dat 5 keer op een dag doet, wil ik dat het eindresultaat is dat je de datum ziet (bv: 26-7-2013), en alle producten met waardes.
Dit moet dus in een rapport. Hoe kan ik dit het beste oplossen? ik zet het nog even op een rijtje:
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt,
Thommieneter
Ik ben met Acces een database aan het maken, waarmee je producten kan invoeren met de juiste waarde (kcal, vetten enz.).
Deze producten kan je d.m.v. een opzoekkolom toevoegen aan de desbetreffende dag.
Nou eet je niet elke dag het zelfde aantal producten. (Dat is het probleem

Ik wil dat je op elk moment van de dag, een product kan selecteren, dat word opgeslagen bij de juiste datum.
Dus als je dat 5 keer op een dag doet, wil ik dat het eindresultaat is dat je de datum ziet (bv: 26-7-2013), en alle producten met waardes.
Dit moet dus in een rapport. Hoe kan ik dit het beste oplossen? ik zet het nog even op een rijtje:
- Meerdere producten bij dezelfde dag kunnen invoeren
- in een rapport onder de datum alle producten zien
- In de tabel VoedingSamenvoegen wil ik dat automatisch bij de datum alle producten die op die dag zijn gegeten worden opgeteld.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt,
Thommieneter