eEye Digital Security JScript Patch

Status
Niet open voor verdere reacties.

math678

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2002
Berichten
373
Vandaag heeft windows updates weer een aantal updates automatisch op mijn pc geinstalleerd.
Na reboot kreeg ik ineens de volgende vraag:
This system appears to have the official microsoft hotfix for the Internet Explorer CreateTtextRange() vulnerbility installed. If the hotfix is not installed, or if you are uncertain, please select No and ask your your administrator or computer support staff for assistance.
Would you like to uninstall the eEye Digital Security JScript Patch Now ?

3 keuzes:
Ja
Nee
Annuleren


Ik heb gekozen voor Nee, maar na elke reboot komt deze vraag weer.
Hoe hier mee om te gaan ?
 
Heb de zelfde ellende dus heb het advies van Gezina opgevolgd en JA aangeklikt..Ik dacht dat alles wel weer zou werken, totdat ik na sluiten de PC weer opstartte en weer die snert melding kreeg...... Oplossing??? Maar gewoon negeren???? Ik krijg schijnbaar die patch van MS niet verwijderd. Ben bang dat ik iets kan / zal verpesten.
 
Heb je die tijdelijke patch van eEye Digital Security (dus niet van MS) via Hitman Pro? Misschien is die patch daarmee ook weer te verwijderen?
 
eEye

Das een heeeeele goeie Gezina.....ga ik gelijk checken....alvast bedankt!!!

:thumb:
 
eEye

Heb Hitman Pro laten draaien en ben er bij gebleven. Geen patch gezien. Ik heb nog één keer JA geklikt en als die melding blijft komen laat ik het maar zo. Kan toch geen kwaad??
Nogmaals hartelijk dank Gezina.

Nog een fijne 2e Paasdag.
 
JasperB zei:
Heb Hitman Pro laten draaien en ben er bij gebleven. Geen patch gezien. Ik heb nog één keer JA geklikt en als die melding blijft komen laat ik het maar zo. Kan toch geen kwaad??
Nogmaals hartelijk dank Gezina.

Nog een fijne 2e Paasdag.
Indien niet gelukt is deze eEye Digital Security Patch ook niet te verwijderen via Configuratiescherm/Software?
 
Laatst bewerkt:
eEye

Hoi Gezina,

ik stop er maar ff mee, want met verwijderen van de patch via conf.scherm kreeg ik gelijk een gevarenmelding....ben geschrokken en laat het maar even zo.....blijf die melding bij opstarten PC maar negeren.....

bedankt van een bange poeperd....nog beetje groen ondanks leeftijd hahahaha....

;)
 
Kan je nog even exact die 'gevarenmelding' hier posten, mogelijk dat het een gewone waarschuwing betreft die je best wel even kan negeren.
 
Gevonden (geloof ik)

Ik had zelfde probleem. De waarschuwing waar je voor terugschrok was in mijn geval iets van Norton. Die vroeg mij iets te doen , bijv stop this script (recommended) Die aanbeveling heb ik in de wind geslagen en gekozen voor Allow entire script. En ziet: Herstarten en: geen gezeur meer
 
JasperB zei:
Hoi Gezina,

ik stop er maar ff mee, want met verwijderen van de patch via conf.scherm kreeg ik gelijk een gevarenmelding....ben geschrokken en laat het maar even zo.....blijf die melding bij opstarten PC maar negeren.....

bedankt van een bange poeperd....nog beetje groen ondanks leeftijd hahahaha....

;)
Zie de post van van.wolferen, lijkt 't daar op? Gewoon doen dan...:)
 
eEye

Zowel Gezina als van Wolferen bedankt. Ik heb dus WEER via conf.scherm die patch van eEyer verwijderd, kreeg prompt die waarschuwing en heb toen script autoriseren aangeklikt en inderdaad bij het opnieuw opstarten.....geen melding meer. Pfffff....eindelijk.
Ik heb een slotvraag ..... Moet ik nu toch eEye Digintal Security JScript weer installeren en zo ja wat is het nut van dit programmma????

Groetjes en een fijne dag nog.

:thumb:
 
JasperB zei:
Zowel Gezina als van Wolferen bedankt. Ik heb dus WEER via conf.scherm die patch van eEyer verwijderd, kreeg prompt die waarschuwing en heb toen script autoriseren aangeklikt en inderdaad bij het opnieuw opstarten.....geen melding meer. Pfffff....eindelijk.
Ik heb een slotvraag ..... Moet ik nu toch eEye Digintal Security JScript weer installeren en zo ja wat is het nut van dit programmma????

Groetjes en een fijne dag nog.

:thumb:
Mooi, en nee die patch was alleen ter overbrugging van de officiele patch van MS, die heb je toch wel allemaal? Zie http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=248023
 
kwestie grondig oplossen

Het probleem is bij mij in twee stappen perfect opgelost met goede support van Digital Security:
allereerst ben ik op hun aanwijzingen bezig geweest om alles met betrekking tot hun patch handmatig te verwijderen, aangezien dat via het configuratiescherm niet lukte. Bij de registerwijzigingen ging er iets fout (bij mij, denk ik) waarna er steeds meer problemen in uiteenlopende Windows onderdelen optraden. Update, systeem herstel, e-mails uitprinten etc. ging plotseling allemaal niet meer.
Toen ik dat bij DS meldde kreeg ik vervolgens de mededeling dat op de site van Hitman Pro onlangs een reparatiebestand voor MsJScript beschikbaar was gekomen dat ook de registerverwijzingen zou herstellen en daarmee werd het nieuwe probleem inderdaad perfect opgelost.

Voor wie erin geïnteresseerd is: ik kan je tot en met zondag a.s. (7 mei) het bericht van DS met aanwijzingen voor handmatige verwijdering van hun overbruggings patch op verzoek wel toesturen.

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan