Effecten windows 7 instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

huib23

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Hallo,

Zoals jullie kunnen zien zijn er geen visuele effecten aanwezig in mijn windows 7. Wanneer een programma minimaliseer schuift het er niet vloeiend in, maar is hij in 1 keer weg. Hoe kan dit worden ingesteld bij home basic 64 bits. Alle vinkjes staan aan bij de geavanceerde instellingen bij visuele effecten bij systeem informatie. Hierbij de printscreen.

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    94,2 KB · Weergaven: 52
ga op het bureaublad staan en rechtermuisknop ik denk dat het nu aangepaste visuele instellingen noemt helmaal onderaan in het muismenu daar kan je het allemaal perfect aanpassen

Ik vermoed dat de basic editie dit niet kan. Dat is iig het geval bij vista. Daar kan je die visuele effecten pas vanaf premium (de versie na basic) gebruiken...

En de nVidia 7000M videochip is er ook niet geschikt voor!!!

Het heeft in principe niets te maken met de Versie van Windows. Met uitzondering van Windows Starter.

Het heeft vaak met je prestatie's van je Videokaart te maken die dit vaak niet mogelijk maken. Neem aan dat je er wel een videokaart in hebt zitten, dan zou je eens moeten kijken in het 'Aan persoonlijke Voorkeur's scherm moeten kijken en dan klikken op je achtergrond veranderen en daar kijken of er iets staat met 'Problemen met Aero effecten oplossen'

Kijk daar maar eens

Hey,

ik zie dat je op een laptop werkt en op batterij modus. Dit heeft natuurlijk invloed op prestaties omdat windows zich automatisch terug schakelt.
Het aero wordt pas toegepast als de classificatie van de computer is voltooid. Om dat te controleren kun je het volgende doen:
1) Rechtermuis knop op Computer
2) Klik op Eigenschappen
3) Er komt nu een nieuw scherm met een classificatie erin. De kans is dat er 1 staat.
4) Zo ja, dan zit er een knop bij om die classificatie te vernieuwen. De laptop MOET aangesloten zijn op netstroom om dit te kunnen doen.
5) Nu zal de laptop even lekker ratelen om te bepalen hoe snel deze is.

Als het goed is als die clasificatie voltooid is, heb je het normale aero effect. MAAR het transparante glass effect is niet beschikbaar in de basic versie. Dan zul je die optie van Orian moeten proberen. Maar zoals ik zei, zonder classificatie doet ie ook niks.

Btw, als je je videokaart niet hebt geinstalleerd zal de classificatie niet goed lukken en heb je nog steeds niet het gewenst resultaat.

Succes,
Mathijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan