Eigen Chatbox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Myphpchat (bijvoorbeeld) installeren. Kan alleen als je PHP en MySQL ondersteuning hebt.

Ja, antwoord blijft..

ja en hoe krijg ik die op mijn forum want duh nu heb ik php omdat ik ook een phpbbforum heb

Die heb je toch ook geïnstalleerd? Wel, zo werkt phpchat ook... Zoek naar een site waar je die kunt downloaden en lees hoe e.e.a. werkt..

PS: laat duh lekker achterwege..

heb je de readme al gelezen? :D

maarreh.. is een shoutbox niks voor je.. past mooi in een phpbb.

t.

uhm ik heb gehoord dat die erg traag zijn en het moet direct gaan zoal op helpmij dat mensen misschien online in de chatbox iets kunnen vragen en ik heb de readme al gelezen en ik kom er niet uit engels is namelijk niet mijn sterkste kant iemand misschine die dit wil vertalen :D

IK vind het niet zo mooi maja, je kunt niet zien wie online is, en het kan niet op mijn forum

jawel maar ik kan geen engesl en jij zegt google doet wonderen maar ik vind nergens de NL instalatie

Geplaatst door XxStefkuHxX
IK vind het niet zo mooi maja, je kunt niet zien wie online is, en het kan niet op mijn forum
maar deze valt wel te installeren, iets wat jou nog niet met phpmychat is gelukt...
Geplaatst door XxStefkuHxX
jawel maar ik kan geen engesl en jij zegt google doet wonderen maar ik vind nergens de NL instalatie
heb je eigenlijk wel geprobeerd om die readme te lezen ? zulke installbestanden zijn meestal ongelofelijk duidelijk, of je nou engels kan of niet...

Laatst bewerkt:
Er staat dan You can also do this manually if you wish. If you prefer to do it this way, you have to''Je kunt het ook handmatig doen maar kun je het dan ook niet handmatich doen?

Waarom zou je zoiets handmatig gaan doen.. als er ook een installatie bestand bij zit?? :confused:

Wat je dus gewoon moet doen is, zoals al gezegd, het zip-bestand unzippen...
Die hele zooi uploaden.. en dan naar ./chat/setup.php3 gaan.

Daar kan je dan jouw gegevens invoeren en wordt de chat voor jou geinstalleerd...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan