Eigen Chatbox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door XxStefkuHxX
Als ik daar heen ga komt er dat te staan
zou je misschien ff een screenshot kunnen maken, want 1 regel is nogal vaag...

Geplaatst door XxStefkuHxX
Als ik daar heen ga komt er dat te staan

Maar er staat ook een knop onderaan.. waarmee je gewoon verder kan gaan met de automatische installatie.. :rolleyes:

Je laat hier een halve pagina zien..

De knop zou eronder moeten staan..

Heb je wel alles uit dat zip bestand geupload??

Ja je mag best het hele screenshot hebeen maar ik zeg je het maakt geen verschil en ja ik heb alles geupload

Bijlagen

• screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    95,2 KB · Weergaven: 36
De knop zou er echt onder moeten staan, samen met een punt 4..

De pagina wordt dus niet goed weergegeven..

Misschien kan je alles nog eens opnieuw op je webserver zetten.. (misschien zelfs de chat opnieuw downloaden )

1. Onder de map chat/install/database/ staan enkele bestanden (mappen)...Zet die onder ../jouwmysqlmap/data/ (hopen dat dat alles in 1 pakketje van jouw webserver dat heeft....)
2. Bewerk config.lib.php3 onder chat/config om je instellingen goed te zetten...deze kan vrij groot zijn...
3. Voeg in tabel c_reg_users handmatig 1 nickname in 'username', wachtwoord (MD5-GECODEERD !) in 'password', en "admin" (zonder "") in 'perms'...de rest is niet vereist..

maar er moet idd wel een automatische 4e stap zijn waarmee je automatisch binnen 2 minuten ermee klaar bent...helaas heb ik daar geen ervaring mee

mja..

het hoort er dus zo uit te zien:
phpchat.jpg

en anders idd de handmatige set up maar uitvoeren..
Je hebt toch mysqladmin? Dan kan je daarin de *.sql opdracht uitvoeren.

t.

ik denk dat er iets niet klopt in jouw php.ini, maar wat kan ik vanaf hier niet ruiken.

Test dit script anders eens op een lycos account oid.

t.

Er kan tog niks fout zijn met mijn php.ini want met jou zip file doet hij het ook niet

hij heeft alleen de phpmychat opgestuurd...niet php.ini
die heb je zelf staan onder C:\Windows\php.ini ;)

Ow,

Maar ik heb pas 2 weken een nieuwe pc dan kan dat toch niet dat die fout is in mijn pc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan