Eigen Chatbox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door XxStefkuHxX
Nou nu weet ik nog niet wat ik moet doen
heb je nu al eens dat bestand gelezen?
:::Operation:::
Operation of PHPConfig is simple, once the program is running then choose
'Load' and select your php.ini file. Once the file is loaded, PHPConfig will
be updated to reflect the current settings of the file; now it's time to make
whatever changes you would like. Once you're satisfied, simply choose 'Save',
overwrite the original file, and you're in business! It's worth noting at
this point that by default, PHPConfig has 'Auto Backup' enabled, which means
it will make a backup copy of any file it overwrites before saving. This can
be turned on or off in the 'Config' menu, but for most instances I would
recommend always leaving it on.

Ja ennu ik snap het echt niet want met dat engels van mij kom je niet ver

Dit is de zoveelste vraag al van je waarvan ik denk van : hij kan zelf ook wel eens wat moeite doen.

Wil je in het echte leven ook alles voorgeschoteld krijgen? Of wil je er toch wat moeite voor doen.. ik krijg een beetje een idee van het eerste..

Doe zelf eens moeite en je zult zien dat mensen je gewoon helpen.. vraag hier neer planten en gewoon lui wachten tot je antwoord krijgt is not done.

Geplaatst door BrEeZeR
Dit is de zoveelste vraag al van je waarvan ik denk van : hij kan zelf ook wel eens wat moeite doen.

Wil je in het echte leven ook alles voorgeschoteld krijgen? Of wil je er toch wat moeite voor doen.. ik krijg een beetje een idee van het eerste..

Doe zelf eens moeite en je zult zien dat mensen je gewoon helpen.. vraag hier neer planten en gewoon lui wachten tot je antwoord krijgt is not done.

hee breezer, nou hou ik mezelf even netjes in (je weet hoe ik doorgaans op dit soort vragen reageer) en nu begin jij?? :P :)
grtzz

t.

Jongens ! Er zijn ook mensen die dingen gewoon echt niet snappen of niet makkelijk snappen.
Stefkuh is pas 14 jaar en kan me best voorstellen dat dingen soms moeilijk zijn. Niet iedereen kan zo slim zijn als jullie!

Olav

Geplaatst door Olav
Jongens ! Er zijn ook mensen die dingen gewoon echt niet snappen of niet makkelijk snappen.
Stefkuh is pas 14 jaar en kan me best voorstellen dat dingen soms moeilijk zijn. Niet iedereen kan zo slim zijn als jullie!

Olav

Tuurlijk zijn dingen soms moeilijk, maar altijd? Lijkt me sterk.. maar goed ik ben blijkbaar weer 1 van de weinigen met deze mening..

//ontopic dan maar weer..

Geplaatst door BrEeZeR

Tuurlijk zijn dingen soms moeilijk, maar altijd? Lijkt me sterk.. maar goed ik ben blijkbaar weer 1 van de weinigen met deze mening..
Nee hoor, hier nog 1-tje.

Als iets moeilijk is: leg even uit wat er moeilijk is, en wat je niet snapt. Alleen maar roepen "ik snap het niet, kan iemand me helpen" heb ik in ieder geval niets aan.

Net wat Breezer zegt: ontopic maar weer...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan