eigen e-mail adres in "geblokkeerde afzenders"

Status
Niet open voor verdere reacties.

gatlinggun

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Berichten
159
Ik zend regelmatig via webmail een berichtje naar mijn eigen emailadres opdat het bericht door de thuiscomputer(XP, OE6) van de mailserver kan worden gehaald. Nu is het al een paar keer voorgekomen dat zo'n bericht "verdwenen" is omdat het in de map verwijderde items is geplaatst omdat mijn eigen e-mailadres in de lijst van geblokkeerde afzenders staat. Hoe kan dit steeds weer gebeuren?

ps: dankzij deze site weet ik nu waar je deze lijst vindt en hoe je een adres eraf krijgt.
 
Deze site, dus waarop ik ben ingelogd: Helpmij.nl
Zie mijn vraag van 17 augustus jl. in het Outlook Express forum. Dankzij het toen verkregen antwoord kan ik nu snel achterhalen dat mijn eigen e-mailadres in de geblokkeerde afzenderlijst terecht is gekomen maar hoe dat kan en vooral hoe dat voorkomen kan worden weet ik niet.
 
Hoi,
als je in Oexpress filters hebt ingesteld op naam,inhoud e.d. kan het zijn dat je eigen mail-adres wordt geblokkeerd,dat hoeft geen probleem te zijn als je het maar weet.
Zelf heb ik dat probleem ook aan de hand gehad dat je spam-mail krijgt met jezelf als afzender, althans zo lijkt het. Bij Live Mail hebben ze het een en ander verbeterd wat dat betreft.maar helemaal uit te sluiten is het nooit. Sinds ik alle accounts naar mijn Gmail heb geïmporteerd heb ik er totaal geen last meer van (spam), hoef ik geen andere mailcliënt te openen en kan er van iedere pc bij.
Succes.
 
Bedankt Mick,
Voor zover ik weet heb ik geen filters ingesteld. Ik heb niet eens een menu in OE met betrekking tot "filters". Als je er "berichtregels" mee bedoelt, dan is dat ook niet het geval want ik heb geen regels aangemaakt. Of bedoel je misschien het beveiligingsniveau van Windows dat hier de oorzaak van is ?
Inderdaad heb ik ook al een paar keer spam onder eigen naam ontvangen en zodoende had ik mezelf al eens op de geblokkeerde afzenderlijst geplaatst. Het is een adres van @home.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan