Eigen Gemaakte; Select menu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je niet even wat screenshots plaatsen, want ik begrijp niet wat jouw programma precies doet. Ik ga niet zomaar wat downloaden als ik niet weet wat het is.

Mooi programma,
ik neem aan vb.
Ik heb zo iets ook eens gemaakt maar ik vind dit toch best mooi

Bij mij was de vorige versie beter. Als ik van tabje verander is hij heel langzaam met repainten. Ik zie dan regel voor regel de boel opnieuw geschreven wordt, terwijl in een keer natuurlijk mooier is. Verder werkt het openen niet meer, Excel opent niet Mijn Documenten opent enz.

@De Hulk
Het is alleen een programma waarmee je gemakkelijk programma's kunt openen.

@Jori13
Oke, raar. Leg even uit waar de fouten zitten, en wat voor fouten. Werk je met Windows 7?

@joeppoep12
idd vb. en bedankt.

@5i5
Ik weet dat de namen langzaam openen/laden, daar heb ik nu als iets andere op. Het openen van programma's kan niet in deze versie, die pads had ik toe moeten voegen.

// reactie zijn welkom

Officiële Quick Choice Website, klik hier.

Laatst bewerkt:
Als je op youtube/Google zoek naar:
Visual basic 2008 webcam script kom je ver. :)

Kan je ook een reactie geven wat je er van vind?
dankje

ow hartstikke bedankt. :love:

Ik zou je ook aanraaden om de knoppen dan te blokeeren
Dat is handiger... dan komt er niet elke keer een messagebox

if io.file.exist("C:\Windows\Notepad.exe") = false
'maakt button grijs
button1. enabled = false

else
'Maakt button gewoon
button1.enabled = true

end if

PS: ik zou ook de Windows snelkoppeling gebruiken(URL) ik weet niet meer hoe het was maar het was iets met %WINDOWS% ofzo iets. Want veel mensen zetten hun windows/programmas op een andere partitie

_______________________________________________________________________________________________________
Voor de beste Shutdown timer ter weereld : www.shutti.co.nr

Ik zou je ook aanraaden om de knoppen dan te blokeeren
Dat is handiger... dan komt er niet elke keer een messagebox

if io.file.exist("C:\Windows\Notepad.exe") = false
'maakt button grijs
button1. enabled = false

else
'Maakt button gewoon
button1.enabled = true

end if

PS: ik zou ook de Windows snelkoppeling gebruiken(URL) ik weet niet meer hoe het was maar het was iets met %WINDOWS% ofzo iets. Want veel mensen zetten hun windows/programmas op een andere partitie
Of korter:
button1.enabled = io.file.exists("C:\Windows\Notepad.exe")

wat bedoel je met:

wat bedoel je met:

Ik bijvoorbeeld zet Office op mijn D:\ Partitie.. Als je dan doet : c:\Program Files\Office\.. dan vind hij dat natuurlijk niet...
Maar als je: %ProgramFiles%\Office\... doet gaat hij direct naar de standaard ingestelde Program Files

BIJ de folder WINDOWS is dit: %SystemRoot%

Laatst bewerkt:
@Maximvdw

Er zijn meer van dit soort variabelen:

%userprofile% = De hoofdmap van de gebruiker (in Win XP kan dit zijn: C:\Documents and Settings\Jantje) (in Windows 7: C:\Users\Jantje)

@TS
Het buraublad in Windows 7 is: %userprofile%\desktop\ ook bij Nederlandse versies.

De systeemvariabelen werken ook in windows 7:

%windir% of %systemroot% = De Windows map (bijv. C:\Windows)
%programfiles% = de program files map (bijv. C:\Program Files)
%homedrive% of %systemdrive% = De systeem partitie (Bijv. C: )
%appdata% = De map Application Data van een gebruiker (kan zijn in win XP: C:\Documents and Settings\Jantje\Application Data\)

Zo zijn er volgens mij nog wel een paar. In Windows XP kun je dit makkelijk nakijken:
start -> rechtermuisknop op "deze computer" -> eigenschappen -> tabblad geavanceerd -> dan staat er onderaan een knop "omgevingsvariabelen".

Hopelijk heb je er wat aan :thumb:

Batch

Laatst bewerkt:
Succes!

(Sorry voor de late reactie maar was dit eigenlijk helemaal vergeten :o)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan