eigen header

Status
Niet open voor verdere reacties.

cooldimitri1

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
hallo zijn er mensen die voor mij een header kunnen maken.
het gaat namelijk over nywar.nl.
en mischien ook een logo want deze ziet er niet uit alvast bedankt
oja liefst met het thema New York

Laatst bewerkt:
ik geloof niet dat bericht hier thuishoort bij site's maken maarja ik zal zo even wat voor je proberen

mijn complimenten voor de site kunt u me tips geven hoe u het heeft gemaakt alleen de manier bedoel ik dan ik wil ook zo mooi maken met log-in alleen niet maffia maar soort travian met dorpen ben al flink aan het oefenen

plaatje:(als het niks is wijzig ik m wel ff)
http://i35.tinypic.com/25utrtc.jpg

25utrtc.jpg

het plaatje is niks

het plaatje is niks als je een goed Logo kan mankn (plaatje) kan ik je wel helpen met die game van je maar eerst een logo en header doeggggg
ps: waar anders kunnen we het ook via msn bespreken.

:confused:haha wacht ff je bent sitemaker van niks je kunt die site zo gratis aanmaken je hoeft alleen maar voor te registreren

Laatst bewerkt:
sukkel

sukkel als jij denkt dat alleen al een NL domijn gratis is ben jij echt een mogol en als je dankt dat die site gratis is sukkel.
en jij wilt zoon ander dom spel maken veel plezier als je dankt dat dat ook gratis is.
laterszzz

doe ff rustig:thumb:
ik heb toch ook niet gezegt dat het domeinnaam niks kostte

ja kost iets als je nl wilt maar niet voor heel de site zelf daar heb ik over

Laatst bewerkt:
Topic gesloten en beide hebben nu een officiële waarschuwing te pakken.

cooldimitri1,
wegens schelden naar een mede forum lid.
Beledig nooit andere leden.

jokmep123
Wegens iedere vorm van discriminatie waaronder, computerkennis, is niet toegestaan.
Iedere vorm van discriminatie waaronder, maar niet beperkt tot, racisme, andere geaardheid, anders valide, computerkennis is niet toegestaan.

De citaten komen beide uit onze voorwaarden, waarmee jullie akkoord zijn gegaan toen je lid werd.
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

Cooldimitri1 kan een nieuwe topic starten, mits de reacties normaal blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan