Eigen mailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpendehand123

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Berichten
260
Hallo,

Even vooraf;
1. Ik weet niet of ik dit topic hier juist plaats, zo niet, hoor ik het graag.
2. Ik weet dat er al veel topic's hierover zijn maar hoop hier toch nieuwe informatie in te winnen.

Ik wil graag een (paar) email adressen aanmaken.. Bijvoorbeeld: sjors@floraliagroepdecaravan.nl
Nu heb ik alleen een paar vraagjes:
  1. Waar kan ik dit doen
  2. Hoe duur is dit
  3. Kan het niet goedkoper
  4. Kan ik hiermee email verzenden en ontvangen

T gaat dus om het verzenden en ontvangen van email. Ik weet dat er bijvoorbeeld van google een service beschikbaar is maar dat is voor ons te duur. We hebben 5 email adressen nodig en hebben eigenlijk geen budget. €15,- per jaar kan er nog van af maar daarmee zit t eigenlijk ook wel tegen de max aan.
Veder had ik op Youtube een filmpje gezien dat je t bij outlook.com kan doen, maar ik wil weten of je dan ook echt je eigen mail in kan stellen of dat je gewoo je email adres zeg maar doorlinkt...

Alvast bedankt,

Groeten Sjors
 
Laatst bewerkt:
Voordat je een email adres kan aanmaken, heb je een domeinnaam nodig. dus bijvoorbeeld: www.floraliagroepdecaravan.nl
Dit kun je doen bij een houting bedrijf.

Vervolgens kan je in de adminconsole van de website de email adressen aanmaken. Je hoster kan je vast wel uitleggen hoe dit moet.

Vervolgens kun je bij outlook het emailadres gebruiken en mailen.
 
Tegenwoordig worden dit soort services al voor 5 euro per jaar verstrekt. Spreek uit ervaring ;)

Met pop3/imap/smtp ondersteuning, oneindige emailadressen, en 1 euro per 100mb opslag. (in die 5euro p/j zit al 100mb)
 
Laatst bewerkt:
Als je je mail wilt lezen en versturen van meerdere apparaten kun je beter imap mail nemen.
Anders kloppen de mappen en verzonden berichten niet.
Imap houdt alles bij alle apparaten hetzelfde, simpel gezegd.
 
Dat is het probleem, denk dat als ik een link plaats, ik weer gelijk een ban krijg. Heb er al vaker een gehad omdat ik een commerciele link plaatste...

Besef wel dat floraliagroepdecaravan.nl al bezet is. Tenzij jij um al hebt.
 
Laatst bewerkt:
Ikzelf gebruik de gratis versie van Zoho Mail i.c.m. een .nl domein van Versio à €3,99 per jaar. Bevalt uitstekend! :D
 
@ginojo Ik heb dat domein inderdaad geregistreerd.. Is er een andere manier hoe je mij die site kan geven?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zoho een paar dagen gehad.
Ik mailde de hele vereniging (150 personen) en werd prompt er uit gegooid, account geblokkeerd, omdat ik spam verzond!:evil:
 
Jongens, de vraag is opgelost! toch bedankt.. Ik weet niet of ik de naam hier mag noemen maar via mijndomein.nl heb ik alleen een email domein aangemaakt... werkt perfect!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan