eigen mp3 beltonen op foon zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

hennieb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2005
Berichten
2
Hallootjes!

Ik heb net een motorola v600 aangeschaft en die kan mp3 beltonen afspelen.
Nou heb ik zelf een stukje uit een mp3 geknipt, op mijn eigen ruimte op internet geplaatst en erheen gewapt/gprst... Nu zie ik mijn telefoon downloaden en op het laatst als hij het wil tonen zegt de telefoon onbekend bestandsformaat....rara hoe kan dit? Doe ik iets fout of kan dit niet? Heeft het ermee te maken dat als ik via internet erheen ga het opent in realplayer? Wie o wie kan me helpen.

En oja als ik een bluetooth adapter aan zou schaffen ben ik dan van deze fout af en kan ik er zo mp3 beltonen opzetten?
 
staat het niet gewoon in je gebruiksaanwijzing?
 
Je zou het idd kunne proberen met BlueTooth, zelf heb ik een usbkabel voor mn SiemensM65, werkt perfect met software van Siemens.
 
nope helaas...die gaan alleen uit van standaard beltonen in de telefoon hoe die werken. Het gaat er puur om dat ik mijn eigen mp3 beltonen op mijn telefoon wil zetten..maar rara hoe...
 
Je moet er op de site van dat merk telefoon even achter zien te komen welke extensie zij gebruiken voor de MP3 op hun telefoon.
Als het goed is heb je software bij de telefoon gekregen waarmee je MP3 kunt omzetten naar de extensie die zij gebruiken.
Althans, zo is het bij een aantal merken geregeld.

Succes,
Fonz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan