eigen pc bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bioverklock

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2013
Berichten
162
hallo

ik ben nieuw op het gebied van computers bouwen
(ik weet wel wat ervan af maar ik kan niet echt bepalen of hardware bij elkaar past en of het bij mijn eisen in de buurt komt)
maar ik wil graag een game pc bouwen, ik heb zelf al een beetje een zamenstelling:

cpu: amd fx-6100 @3,3 ghz
mobo: msi 760GM-P23 FX
ram: 8gb corsair ddr3 geheugen
Gpu: ik twijfel tussen de 7770 en de 7850 qua prijs/kwaliteit
psu: 550 watt psu van ms-tech
opslag: 1tb sata hardeschijf(tips?)
 
Hoi,

zou om te beginnen even andere voeding kiezen ander merk want de door jou gekozen voeding is bar slecht
 
tips? k had deze nog liggen uit een andere pc
en wat is er niet goed aan dan? dan kan ik daar even beter naar kijken
 
Hoi,

Gewoon slecht van kwaliteit slechte prestatie en onderdelen merken die goed zijn Seasonic ,Corsair,antec en coolermaster
 
zou ik ook tijdelijk de ms tech kunnen gebruiken om later over te stappen op diegene die u aanbood
 
Hoi,

Alles zal passen en werken je geeft niet aan welke geheugen je neemt moederbord ondersteund deze snelheden 800/1066/1333 maar daar zal je wel rekening mee gehouden hebben
 
daar heb ik inderdaad rekening mee gehouden maar welke gpu zou qua prijs/kwaliteit beter zijn als ik hrm 2e hands koop
 
de HD7850 is beter wat betreft prijs/prestatie
ik adviseer je om zo snel mogelijk van voeding te veranderen
een slechte voeding kan letterlijk je componenten omver helpen en MS-tech staat erom bekend om geen goede voedingen te leveren.
 
Laatst bewerkt:
2e hands zijn er ook wel voor weinig voedingen van recom te vinden, die zijn ook vrij degelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan