Eigen Systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
wel een dure kaart 300 euro.
Ben momenteel de systeempjes van azerty and Zercom over aan het zetten in Alternate om prijs te weten.
Hoeveel is de zendprijs van Zercom eigenlijk naar België en assemblage ga ikz elf probzeren
Samengestelde PC bijlage

Met alle respect hoor, maar jij kiest voor een videokaart van 100 euro en tegelijk voor een kast en voeding van bij elkaar 238 euro.

Raoul kiest voor ongeveer andersom. Dat is dan ook veel verstandiger. De prestaties moeten het belangrijkst zijn.
Heb je dan nog geld over dan kan je ook een mooie kast kiezen.

Dus jij vind die HD4870 te duur. Ik vind met name die kast, maar in mindere mate ook de voeding, veel te duur. En de videokaart die jij kiest veel te goedkoop

Ja maar ik twijfel altijd of dat 650Wat voeding niet te weinig is want ik weet niet hoeveel alles verbruikt ongeveer.

Denken julie dat Deze Case mischien nog een oplossing biedt tussen mooi en goedkoop.

Laatst bewerkt:
Ja maar ik twijfel altijd of dat 650Wat voeding niet te weinig is want ik weet niet hoeveel alles verbruikt ongeveer.

Denken julie dat Deze Case mischien nog een oplossing biedt tussen mooi en goedkoop.

ja,
is een mooie kast, dan kun je altijd nog een 700 of 750 watt voeding nemen

en qua koeling is die ook goed denk ik
en met 650W kom ik denk ik ook toe voor mijn onerdelen en om mischien in de teoekomst 2de grafische kaart in te steken met quad processor

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan