eigen taken in takenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karin1967

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2016
In mijn outlook 2010 heb ik 2 accounts geopend staan. Die van mijzelf en die van mijn manager. Ik wil voor mijzelf een aantal taken invoeren maar als ik de takenbalk uitvouw, zie ik al haar taken, dit zijn mails waar zij een vlaggetje achter heeft gezet. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik alleen mijn taken in beeld krijg en niet die van haar.

Nee, dit heb ik al geprobeerd. Ik heb bij mijn manager in de machtigingentoegang taken uitgeschakeld. Maar ik zie ze nog steeds.

En dit moet toch zo.

De machtigden toegang tot privé-items wijzigen. Wanneer u een gemachtigde machtigingen hebt toegekend zodat hij of zij toegang heeft tot uw Outlook-mappen, kunt u persoonlijke informatie in afspraken, bijeenkomsten, taken en contactpersonen verbergen. Open elk persoonlijk item en klik op het tabblad. Hulpmiddelen voor Agenda in de groep op

https://support.office.com/nl-nl/ar...c25926?ui=nl-NL&rs=nl-NL&ad=NL#__toc257793595

onderin die link anders contact opnemen.

Laatst bewerkt:
Ook dit lukt niet. Het zijn ook allemaal mails waar zij een vlaggetje bij zet voor zichzelf om nog iets mee te doen. Die verschijnen dan op de takenlijst. Ik kan die niet privé maken.

Ik heb geen idee. weet ook niet of ik daarachter kan komen. Het is gewoon heel vervelend want zij zet best veel vlaggen in haar outlook, die ik dus allemaal zie in mijn takenlijst.

Laatst bewerkt:
Ik heb ondertussen van alles geprobeerd met regels en weergave instellingen van taken, maar ik krijg het niet voor elkaar. De taken van mijn manager blijven in beeld. Met wie kan ik hierover contact opnemen? Bij de ICT afdeling van mijn bedrijf komen ze er ook niet uit.

Misschien is het profiel beschadigd. Iets met PST en of OST. Misschien is dit een tip voor ICT.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan