Eigen Webgames

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus:
- mooi
- uitgebreid
- leuk
- werkend
- nederlands
en dan ook nog es gratis ?
als jij die weet te vinden mag je mij bellen, want voor zover ik weet bestaan die niet :D
spelpunt.nl heeft er idd wel één, maar of je die zo ff gratis zal kunnen krijgen lijkt me enorm stug...
om zo'n webgame op je site te krijgen zal je toch een dealtje moeten sluiten of zelf ff java leren zodat je 't zelf kan maken, maar anders zul je dit echt niet krijgen...

Geplaatst door XxStefkuHxX
Ik denk dar ik het iets uitgebreider zoek ook dat je met andere kan darten enzo dat je je moet regristeren enzo dat soort dingen allemaal

Ik krijg het gevoel een beetje alsof je een spelletjes website wilt zoals www.spelpunt.nl
Ik denk dat je dan beter kan gaan sparen en dan een website over te kopen als je dit allemaal wilt.

Olav

Heeft niemand zin om het te maken en ik wil geen spelletjes site ik wil gewoon webgames zoals spelpunt maja kan dat ? Kun je het niet kopieeren en dan vanallles aanpassen dat de gebruikers ook weg zijn ?

Zoiets is niet te kopieren. Die paginas's zijn gemaakt met php3, dat zijn dus php pagina's die gegenereerd worden op de server. De database die er achter zit, kan je ook niet bij.

Je zou zoiets dus zelf moeten maken met php en ergens die java applets vandaan moeten halen.

Olav

Geplaatst door XxStefkuHxX
Wie heeft daar zin in want ik heb er zelf niet echt verstand van

Enig idee hoeveel tijd en moeite daar in zit? Als je echt zoeits wilt dan kun je zoals al gezegd beter zelf een taal leren.. je geeft zelf aan dat je daar 'niet echt verstand van hebt' dus moet je daar iets aan veranderen.. lees tutorials, probeer dingen enz.. heb je het meest aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan