karimbizid
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 dec 2006
Hallo allemaal,
Ik heb bij mijn hosting pakket een mailpakket.
Ik bekijk de mail die op die adressen binnenkomt altijd op dezelfde pagina van het hosting bedrijf.
Een pagina die ik onhandig, irritant (qua kleur) en veel te onoverzichterlijk vindt.
Nu lijkt het mij dus onwijs handig om zelf zoiets in elkaar te zetten.
Alleen is dat natuurlijk nogal moeilijk.
Na flink wat googlen vondt ik programma's al Squirrel mail.
Dat zet je op je server en kunt met de CSS file spelen (o.a.)
Toch is dit niet wat ik zoek.
Ik krijg in de config file een onwijze vragenlijst met vragen waarvan ik niet weet wat ik ermee moet.
Deze programma's zijn (volgens mij) ook bedoeld om mailaccounts aan anderen (gratis) uit te delen.
Een echte eigen mail server dus.
Mijn vraag:
Bestaat er een programma wat ik dus gewoon op m'n FTP kan zetten, waarvan ik de layout/skin zelf helemaal kan aanpassen (CSS/HTML) en ik gewoon kan configureren d.m.v. een smtp en een pop adres??
Alvast bedankt:thumb:,
Karim
Ik heb bij mijn hosting pakket een mailpakket.
Ik bekijk de mail die op die adressen binnenkomt altijd op dezelfde pagina van het hosting bedrijf.
Een pagina die ik onhandig, irritant (qua kleur) en veel te onoverzichterlijk vindt.
Nu lijkt het mij dus onwijs handig om zelf zoiets in elkaar te zetten.
Alleen is dat natuurlijk nogal moeilijk.
Na flink wat googlen vondt ik programma's al Squirrel mail.
Dat zet je op je server en kunt met de CSS file spelen (o.a.)
Toch is dit niet wat ik zoek.
Ik krijg in de config file een onwijze vragenlijst met vragen waarvan ik niet weet wat ik ermee moet.
Deze programma's zijn (volgens mij) ook bedoeld om mailaccounts aan anderen (gratis) uit te delen.
Een echte eigen mail server dus.
Mijn vraag:
Bestaat er een programma wat ik dus gewoon op m'n FTP kan zetten, waarvan ik de layout/skin zelf helemaal kan aanpassen (CSS/HTML) en ik gewoon kan configureren d.m.v. een smtp en een pop adres??
Alvast bedankt:thumb:,
Karim
Laatst bewerkt: