Eigen webserver maken( niet zoveel ervaring)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicj56

Banned
Lid geworden
4 jan 2010
Berichten
3.344
Hallo,

Ik heb een vraag ik wil graag een webserver of website zonder Voorbeeld:www.ikhebje.mijndomein.nl


PS: als ik weet hoe het moet kan ik jullie wel als ADMIN gebruiken die mij hebben geholpen.

Met forum zoals helpmij.
 
Laatst bewerkt:
ik zal kijken alvast bedankt maar zijn erook progjes voor niet zoals MYSQL(niet zoveel ervaring mee)

Misschien kan jij helpen ofzo.?

is het ook mogelijk om het op WinXP te runnen zonder een hele andere Gebruikers interface.

Kan jij een soort index maken.
 
Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je dat? >> ik zal kijken alvast bedankt maar zijn erook progjes voor niet zoals MYSQL(niet zoveel ervaring mee)
 
Omdat ik niet weet hoe ik MySQL moet werken maar ga nu me xampp werken dus als ik vragen heb hoor je het.

ben begonnen
 
Laatst bewerkt:
hij werkt nu ik loop tegen probleem wie wilt me helpen ik logmein op mijn PC.
 
welk probleem heb je dan.
 
een domeinnaam ?

gratis kan dat bijvoorbeeld bij no-ip.com
 
Ik heb nog een vraag moet dat van die mail perse of kan dat ook met mijn *.******@****.nl
 
je wilt een eigen mail adres gebruiken wat je nu ook al ingebruik hebt.
Ja dat kan.
 
Maar nog een paar dingen ik zal even een bijlage maken van wat ik krijg als ik klaar met het maken van een domeinnaam.

Plaatje als bijlage kijk er maar goed na nog vragen mail me maar naar: n.herzig@home.nl


Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • No-ip.jpg
    No-ip.jpg
    99,9 KB · Weergaven: 35
ik gebruik zelf de gratis versie van ip.com en mijn mail box is niet vol van spam daardoor.
Ik zou je adviseren om eerst de gratis versie te nemen je kunt altijd nog naar een betaalde versie.
En als ik moet betalen dan zou ik een eigen domeinnaam willen hebben en niet een met no-ip.com aan het einde.

dan zou het bijvoorbeeld www.puppie.nl worden
 
Puppie kan je even helpen door een paar stappen in een word document te zetten hoe ik bij de gratis versie kom.( nooit gebruikt )
 
Laatst bewerkt:
Hallo puppie dat heb ik gedaan maar ik moet alsnog betalen.
 
vreemd...
als ik een mail adres ingeef kom ik bij een invul formulier en daar staat toch echt 1 free ni-ip account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan