Eigen Website Maken...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meric

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Hallo, ik ben van plan een eigen website te maken.
Ik wil dan Games,Software en allerlei liedjes filmpjes delen met mensen...

Ook allerlij programmas games themas voor je GSM...

Kortom een site met allerlei downloads, maar ik snap niet zoveel van websites...
Wie kan me daarbij helpen?

Mvg Meriç

PS: Is het ook legaal als ik het doe?

alss je alleen maar gratis games, filmpjes en muziek(geen idee wat gratis zou kunnen zijn...) er op zet is het volkemen

voor het deel van het maken van de website luister ik graag mee (weet ik ook nits van :D)

Ik weet heel veel van websites af maar ik weet niet of ik tijd heb vanwege school om te helpen!

Je mag niet delen zonder rechten. Dus je zal snel weer gepakt worden.
Aan de andere kant, je hebt minstens een grote opslagruimte nodig en dataverkeer zonder limiet of fup.

ja, inderdaad. De site zelf maken is niet zo moeilijk, je kunt een wysiwyg-programma aanschaffen als dreamwaver, waarmee je goede sites kunt maken. Als je liever zelf alle code wilt schrijven, maar je weet niet hoe dit moet, kom je met een goed boek al een heel eind. Html is niet zo moeilijk:P

Hmmik ga is proberen om alle films games enal eop te zetten...
ik ga alvast zoeken naar een gratis webhost, ik post tog alle links op mijn website...
Dus zoveel MB heb ik niet nodig

inderdaad, als je alleen maar links naar de films oid eropzet, dan heb je vrij weinig ruimte nodig. Succes ermee!

inderdaad, als je alleen maar links naar de films oid eropzet, dan heb je vrij weinig ruimte nodig. Succes ermee!

Ja;) weet jij misschien een goeie webhost waarmee ik mijn films kan delen...
Ik wil het site ook vrijmooi maken met vele dingen erop?

Allereerst het hosten van je films: dit kun je natuurlijk bij rapidshare doen oid, zoals bijna iedereen, met het nadeel dat je bestanden na 90 dagen worden verwijdert als ze niet worden gedowload... Een betere manier (vind ik zelf) is door een ftp server op te zetten... Je bepaalt zelf wanneer je alles weggooit etc.

Over het "met veel mooie dingen erop enzo". Wat bedoel je daar precies mee? Als je bedoelt dat je allerlei flash-animaties en dergelijke op je site wilt zetten, hou er dan wel rekening mee dat de eindgebruiker dan langere wachttijden zal hebben, iets waar niet iedereen zin in heeft. Persoonlijk vind ik een rustigere site mooier, en aantrekkelijker. Het geeft meteen ook een professionele uitstraling (als je het goed doet dan :P)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan