Eigen wil!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lenni
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lenni

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2009
Vraagje!
Mijn XP'tje heeft af en toe zijn kuren!
Af en toe begint die mijn startmenu open te doen en die dingskes bovenaan firefox, IE,...
Als die da wilt doen en ik klik bijvoorbeeld op mijn taakbalk op verschillende vensters, dan selecteert die die allemaal ipv die open te klikken.
Als ik op een icoon van een programma dubbelklik op mijn bureaublad dan opent die het tabblad Eigenschappen ipv het programma...
Ook als ik in Firefox ofzo op een link klik, download hij die ipv de link te openen...
En mijn toetsenbord werkt dan ook niet meer, enkel sommige letters reageren dan in Firefox ofzo en dan opent die die dingskes vanboven weer.
Het komt en gaat als dat ding goesting heeft, er zit geen handeling in waardoor het zou kunnen beginnen en er is ook geen manier om er vanaf te raken, behalve veel geduld.
De allernieuwste Norton vindt niks en ik ook niet.
Mss een tip van iemand hier?

Scan je pc eens met AVG Free,

Een pc kan onmogelijk een eigen wil hebben, dus er zal zeker iets zitten wat er niet hoort
Mischien een programma die de boel in de war maakt,

Kijk eens bij programma's en kijk es of je wat vind wat er niet hoort,
Verder eens gaan kijken wat er allemaal uitgevoerd word
welke programma's bijvoorbeeld,

Dit kan eenvouding met taakbeheer

ctr+alt+delete en dan kies je taakbeheer

Succes.

Thnx voor het snelle antwoord, ik heb eens gekeken en heb wat dingen weg gedaan die ik nooit gebruik.
Ook heb ik ondertussen een systeemherstel gedaan, hopelijk is het nu opgelost.
Andere tips zijn ook welkom voor als dit niet zou hebben geholpen!

En sorry voor het slechte taalgebruik van mijn vorige bericht maar heb die helemaal bijeengeknipt en geplakt omdat mijn toetsenbord het niet deed :confused:

Heb je soms een draadloze muis / toetsenbord?

Heb het net weer aan de hand gehad, heel raar.
Heb mijn pc 3 keer moeten herstarten om hem terug fatsoenlijk te kunnen gebruiken
Ik ga nu AVG proberen...
En ik heb geen draadloze muis of toetsenbord.

Is zeker weten(99%) een virus dus, laser muizen flippen hem nog wel eens..
Als AVG hem niet vind, moet je scannen met bijvoorbeeld hitman pro;)

Laatst bewerkt:
Idd, ik weet ook zeker dat het een virus is, en die gaan we vinden ook ;)

Haha, ik draag hem weer aan jou over applefaq.
Succes Lenni!:thumb:

Thnx voor de succeswensen :D
AVG is momenteel bezig met zoeken, maar tot nu toe niks :(

Hij had dat laatste virus nog eens gevonden en alles goed gewist, maar toen ik mijn pc opnieuw opzette had ik het de eerste 5 minuten weer an de hand... :confused:

De eerste van die programma's had er 7 gevonden, tot nu toe met Norton en AVG erbij heb ik er 14 gepakt. Maar hij doet het nog steeds :confused:
Het 2de programma is aan het installeren..

Je zit er nogal al vol mee die virussen, kan dus ook permanente schade zijn.
Dan moet je windows opnieuw installeren...

Het is voornamelijk de computer van mijn vader die ik af en toe gebruik, mijn pc zelf is binnen om up te graden naar Windows 7 :love:

Nu is SUPERAntiSpyware aan het scannen :)

Haha :p
Weer een 7tal dingen gevonden en een paar hondertallen adware, nu afwachten of het opnieuw gebeurt :rolleyes:

opnieuw gebeurt :confused:

wat nu?

En sorry voor het slechte taalgebruik maar heb dit helemaal bijeengeknipt en geplakt omdat mijn toetsenbord het niet doet:(

Heb je een recovery CD?
Even XP of welke versie je hebt opnieuw installeren, dan kan je iig uitsluiten dat het aan virussen ligt en je pc weer heerlijk snel! Alsof die net uit de doos komt:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan