Eigen windows xp installatie maken...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elandlord

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
Hallo,

De computer waar ik nu op werk, had een hardeschijf crash. Nieuwe hardeschijf erin, windows erop. Maar, nou wil ik graag een eigen windows xp installatie cd maken (die zat niet bij de aankoop van deze cd). De serial code staat op de zijkant van de pc, maar als je opnieuw windows wilt installeren heb je dus eerst een windows xp installatie cd nodig..

Weet iemand waar je de bestanden voor een windows xp installatie weghaalt en/of je er een kunt kopieren van je eigen pc?

mvg, Elandlord

Even zoeken via Google naar Installatie CD maken. Vind je genoeg aanbod.

Ja gedaan, en dan zeggen ze dat er een image op de schijf gevonden moet worden, maar die kan ik niet vinden... Heeft microsoft geen aanbieding ofzo dat ze ALLEEN de installatie weggeven, en niet de serial?

Maakt het uit als ik een illegale haal?? Of is dan gelijk de versie ook illegaal?

Als je een illegale haalt met code, ben je ook klaar.

Ja, ik weet het, maar het is de computer van mijn ouders en die werken niet graag illegaal... Maarja, als het nou niet anders kan ;) Bedankt he en de download staat al aan :D

Kan dit btw wel met een (VLK) Key?? Ik dacht dat je dan altijd alleen de key nodig had? Of is dat niet zo?

Je hebt dan software met s/n nodig. Werkt altijd.

Ja, ik weet het, maar het is de computer van mijn ouders en die werken niet graag illegaal... Maarja, als het nou niet anders kan ;) Bedankt he en de download staat al aan :D

Het is in principe niet illegaal imo. Je bent gewoon eigenaar van die serial, je hebt alleen geen installatie disc.

Afwachten,als hij geactiveerd moet worden.dat het Dan goed gaat,en de updates.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan