Eigen WordPress thema maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elkana

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
170
Sinds een tijdje ben ik bezig met de website van een vriendin. Op www.bettuelle.nl/opzet/ staat versie 1. Op www.bettuelle.nl/opzet2/ staat de laatste versie die het uiteindelijk moet worden. Deze is op 3 puntjes na valide. Dit omdat de voorbeeld html tekst stukken bevat die niet zijn opgenomen in de css stylesheet omdat deze ook niet gebruikt zullen worden.

Deze template (bestaande uit een index.html en stylesheet.css) wil ik omzetten naar een WordPress thema. Ik heb verschillende sites gevonden met uitleg maar het wil me maar niet lukken. Op www.bettuelle.nl/site/ staat de WordPress installatie. Het huidige thema moet het thema zijn van de pagina op www.bettuelle.nl/opet2/ maar lijkt er totaal niet op.

Kan iemand mij helpen om deze zelfontworpen pagina om te zetten naar een WordPress thema?
 
Aha! Ik ben al een stuk verder! :) Ik heb een blanke thema gedownload. Daarvan heb ik de header en mijn eigen header vergeleken en samengevoegd. Dit heb ik ook met de footer en sidebar gedaan. En als je nu op www.bettuelle.nl/site/ kijkt zie je het resultaat! :D Zoooo blij!! Maar ja, hij 's nog lang niet klaar. Nu vogelen met de CSS om alles netjes te krijgen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan